![]() |
Prince Of Egypt.
net gezien. ik vond hem echt top. heb ervan genoten.
|
Ik wou m eerst aleen zien omdat de stem van Val Kilmer erin zat :) , maar ik kon m niet zien moest een cd maken :mad:
|
k heb hem ook net gezien, had hem opgenomen, en idd tis ene mooi film!! alleen jammer dat ie zo kort was.. k dacht dat ie veel langer was... maja
grtz! |
Best wel heel erg mooi.
Maar toch nog heel erg Disney-achtig. En jammer dat hij niet in zijn originele formaat werd uitgezonden want dat miste ik toch duidelijk bij de scene met de rode zee. :-( |
mooie film (y)
|
*heeft net gekeken* dat hele verhaal kan sappiger... :D is er copyright op de Bijbel? Ik heb bijna alle leuke sprookjes wel herschreven! Die Bijbelverhalen... dat KAN leuker :D
|
Ik vond het een mooie film...
Maar jah, ik kende de meeste dingen al uit verhalen natuurlijk. En volgens mij ook uit een andere film die me vaag bij staat... Ach, hij blijft mooi. |
Ik vond t toch best wel een mooie film.
Met m'n vader gekeken en d'r kwam dus gelijk een hele lading achtergrond info bij waarvan ik zo'n beetje alles al wist, maar anyway... Ik vond t dus wel een mooie film. Alleen jammer dat je dus niet t hele verhaal te zien krijgt... |
ik heb hem in de bios gezien. Was toen best wel onder de indruk geloof ik.
Gister nog wel een heel klein stukje gezien, hij blijft mooi (y) |
had er iets meer van verwacht, wel aardige special effects maar t verhaal was eigenlijk best wel simpeltjes uitgewerkt..
|
die is echt mooi, lang geleden dat ik hem gezien heb,. Ik herinner me alleen nog dat ik de muziek erg mooi vond.
|
vond hem niet bijzonder. Je wist natuurlijk het verhaal al, dus dat maakt het minder leuk.
|
was met kerst toch op tv? ik vond hem wel leuk enzo.. alleen dat zingen vond ik maar niets.. behalve op het einde..
dat vond ik minder.. maar toch.. wel leuke film :) |
die heb ik vroeger heel vaak op school gezien, mooie film!
|
Citaat:
|
Ik vind het wel een hele mooie film. Alleen als je deze film gezien hebt, moet je eigenlijk ook 'Joseph, king of dreams' kijken.
Die is ook zooooo goed. Maar ja, je moet natuurlijk wel van zulke films houden :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:19. |