![]() |
shandon-benefiet
heeft iemand hier info over?
gaat om een benefietconcert, waar naar horen zeggen fakking dope bands komen spelen. undeclinable human alert I against I janez detd skin of tears dus beloofd wel top te worden |
http://www.shandon-benefiet.tk
De volledige line up van het benefiet festival voor zon 2 febr is bekend. FELLATIO,FACEGRIND,JANEZ DETD(b)HUMAN ALERT,I AGAINST I,GAZZOLEEN(b)THE STP(i) THE EX PRESIDENTS,BELGIAN ASOCIALITY(b)BAMBIX,HEIDEROOSJES,UNDECLINABLE,SKIN OF TEARS(d) |
Oeh, geweldige line-up. (y)
Effe kijken of het gaat lukken om dan helemaal naar Schijndel te komen. |
waar ligt schijndel?
|
volgens mij ligt Schijndel hier vlakbij :D (y)
|
Citaat:
daar ergens tussenin |
HUMAN ALERT
I AGAINST I GAZZOLEEN HEIDEROOSJES UNDECLINABLE Vette line up! Gazzoleen wil ik graag nog een keer zien, vette band, en een gezellige zanger trouwens ook:D I Against I wil ik ook nog een keer zien...verder ook wel goede bands..:) hmm..misschien wel het overwegen waard om te gaan...:) |
Ik ga zo goed als zeker...
Human Alert moet ik echt een keer zien... |
jah ik ga ook tis een kwartiertje met de auto ofzow dus waarom niet :D wel leuk want ik heb de heideroosjes nog nooit gezien, vind ze ook nie zo koel maar tis toch wel leuk om gezien te hebben zeg maar...
|
Echt jammer dat het zo ver is, ik had er graag heen gewild :mad:
|
Hmm, is net na m'n verjaardag, kzal kijken wat ik kan doen :)
|
Zou errugh graag gaan, maar helemaal uit BE.
Trein tot 's Hertogenbosch, dan bus naar Schijndel en 's nachts nog terugraken :confused: |
ik wist niet dat i against i nog iets deed..
|
Citaat:
Maar ik heb inderdaad ook al een tijd niks meer gehoord over nieuw materiaal van I Against I, jammer. |
hmmz..
ik ga denkik wel.. |
alsk iemand zover krijg mee te gaan :p.. en als k vervoer heb.. en alsut nie te overdreve duur kost.. ga ik :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kost 10 euro
nog meer mensen die gaan? |
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=342486 :p
al is deze topic ouder - Roxy - Glow - YuckFou - Harrie the 5th - Ufke |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Véét programma... ff kijken.
|
Citaat:
en rutger moet ook komen van mij |
Citaat:
|
Citaat:
|
en waar mag dat liggen :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik kom ook ik kom ook
|
waarom doen ze dat niet gewoon op een zaterdag dan had ik er ook wat aan
|
ik ben er.
|
Citaat:
|
kheb d'r zin in
|
Ik ga zo kijken hoeveel geld ik heb... als ik genoeg geld heb voor de benefiet en voor de misfits kom ik natuurlijk :)
|
Citaat:
|
Fuck, ik heb dus ECHT VEEL GELD! Geen idee hoe ik eraan kom... maar het is ECHT VEEL GELD :eek: :eek: :eek: Wel vet... sorry voor dit irritante gedrag, maar ik ben even blij :) Ik ben er dus :)
|
- Roxy
- Glow - YuckFou - Harrie the 5th - Ufke - raaah |
is het uitverkocht?
|
Hmm, dat wil ik dus ook wel graag weten. Zoja: schrap mij maar van het lijstje.
|
jaaaaaaa het is compleeeeeeeeeet uitverkocht!!!!
|
als ik jullie was, dan zou ik gewoon ernaartoe gaan, er is denk ik veel gereserveerd via internet, als die mensen niet komen, dan komen die kaarten ook allemaal vrij
|
er zijn 200 gereserveerde kaarten...
degene die om 13:00 niet opgehaald zijn worden vrijgegeven |
Joah, ik ga sowieso wel even proberen ja :)
|
:(
|
Citaat:
|
ik zou komen, maar ik ga er geen trienkaartje aan wagen, die gereserveerde kaarten...
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:06. |