![]() |
powermetal
post hier eens alle powermetal bands die je kent :)
rhapsody blind guardian demons & wizards sonata arctica luca turilli iced earth falconer hammerfall knights of insanity :rolleyes: tsja.. dat was het voor mij... zou er graag meer in me lijst hebben :) dus komop met die namen :D |
damn ik vergat avantasia :(
|
man o war
|
Citaat:
|
iced earth = nuff said.... :p
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
one - man - power - metal - band
|
duurt zo lang om ALLE powermetal bands die ik ken te bedenken en te typen...
|
Citaat:
|
|
Citaat:
ik dank u heel erg :D |
Ik ken niet veel powermetal, maar wat ik ervan ken vind ik wel goed, een van de betere metal soorten zeg maar..
|
Citaat:
tis bij voorbaat niet eens grappig enne mijn powermetal ervaring reikt niet verder dan Demons & Wizards en Iced Earth en beetje Blind Guardian |
Citaat:
Verder staan alle gave bands idd in dat andere topic al genoemd. |
Kheb 2 tips voor je: 1. koop/download Stormwarrior van Stormwarrior. of wacht tot 20 januari als het debuutalbum van DRAGONFORCE uitkomt(kwacht er al ruim een jaar op). 3 ingredienten:snel, strak en solo´s.
|
Citaat:
|
*download Stormwarrior*
|
Stormwarrior heerscht ja. Hehe, zit nu ook even ultiem true te wezen imn mijn stormwarrior shirt :)
Gaaf op wacken ook trouwens, vet verkaterd om 10.00 sochtends staan kijken erna |
Blind Guardian blijft de beste vind ik!
d/l: Mirror Mirror Script For My Requiem Curse Of Feanor Nightfall And Then There Was Silence |
Hmm....de power metal bands die ik ken:
Hammerfall Blind Guardian Stratovarius Edguy Sonata Arctica Nightwish Helloween Symphony X Rhapsody :cool: |
Citaat:
|
Stratovarius... de enige metal band waar ik überhaupt een cd van heb.
|
Citaat:
|
Citaat:
nog bepaalde nummers? |
Deze:
Slome: Tallulah Sing in Silence Last Drop Falls Letter To Dana Replica Fullmoon My Land Mary-Lou (Acoustic Version) The End of This Chapter Snelle: San Sebastian (niet revisited) Black Sheep Destruction Preventer Weballergy Kingdom For A Heart De slome vind ik persoonlijk mooier. Maar download wat snelle ens slome zou ik zeggen :). |
ik vind van sonata arctica eignelijk alles wel goed :P
|
Ik heb een paar nummers gedownload (Kingdom For A Heart, I Want Out, Revontulet, Replica) en het klinkt wel strak maar ik vind het niet zo indrukwekkend als Stratovarius. Wel erg goede muziek though, vage stem heeft die zanger alleen af en toe (hoewel dat van de zanger van Stratovarius ook wel gezegd mag worden :)).
|
Citaat:
|
Picturing The Past is ook geniaal van Sonata Arctica.
(y) |
en allen vergeten ze jag panzer.
|
Citaat:
|
uhm...
Time Requiem Zandelle Downfall Highlord Valiance Allemaal best onbekende bands die ik ga reviewen/al gereviewed heb voor metalfan.nl vooral de bovenste heerscht. |
Citaat:
|
ben me daar gek, je koopt ze maar :D
maar als je aardig doet mag je me mailen (check m'n sig maar ff) en kunnen we vast wel wat uit-dealen :) |
Ik heb je gemailt.
|
en ik jou :)
|
Hier bloeit iets moois op.. :)
|
Hammerfall - Legacy of Kings
blijft subliem :) |
Citaat:
|
Citaat:
de forumorgie. doe je mee? |
Citaat:
die iz zeeker super :D |
mwah, ik vin hammerfall maar een beetje eehh...TE vrolijk :)
|
Citaat:
beter goede en opgewekte muziek dan van die megadepressieve muziek ;) |
'vrolijk' is misschien ook niet het goede woord, rhapsody heeft ook extreem vrolijke nummers (village of dwarves, heersch) en die zijn allemaal gaaf, maar Hammerfall...tja, om een of andere reden kan het me gewoon niet boeien, ik wordt d'r nogal zenuwachtig van.
zo beter gezegd? :D |
Brujeria is metal met power
maar geen power metal |
trouwens, aan het begin van de jaren tachtig werd Venom ook nog power metal genoemd :D
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:54. |