![]() |
Disney classics tekenfilms
Kan iemand me helpen? Ik wil namelijk alle disney-classic tekenfilms hebben (ja ben ik fan van...) Maarrrrrrr ik weet niet welke er allemaal zijn. Duzzzzz helllupp!
En ik bedoel dus allleen de classics, dus zoals sneeuwwitje, aladin (maar niet de wraak van jafar, is geen classic) Dussss weet je er nog 1 zet het dan hier neer!!!! |
Daar zijn er toch superveel van? Dan heb je nog Assepoester, Mickey Mouse (?) uhm.... even denken.. Pinokkio, kijk op www.disney.com ofzow ?
|
De Kleine Zeemeermin natuurlijk! En Junglebook en ehm... waarom kijk je niet even hier ofzo?
|
Okee, omdat ik me zo verveel op deze spannende zaterdag... op deze pagina staat een overzicht van alle Disney films.
[Dit bericht is aangepast door mcsun (29-12-2001).] |
heb hier een begin gemaakt: http://forum.scholieren.com/Forum34/HTML/002894.html
|
volgens de binnenkant van sneeuwwitje
Sneeuwwitje en de 7 dwergen Pinokkio Fantasia Dombo Bambi Saludos Amigos De drie Caballeros Make mine Music vrij en vrolijk melody time The adventures of ichabod crane and mr toad assepoester alice in wonderland peter pan lady en de vagebond doornroosje 101 dalmatiers merlijn de tovenaar junglebook de aristokatten robin hood het grote verhaal van winnie the poeh de reddertjes frank en vrij taran en de toverketel de speurneuzen oliver &co de kleine zeemeermin de reddertjes in kangoeroeland belle en het beest aladdin de leeuwekoning pocahontas de klokkenluider van de notre dame hercules mulan tarzan fantasia 2000 |
En ook nog Keizer Kuzco (gisteren gezien, = lachen!)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:45. |