![]() |
voorgedraaide joints
grrr, heb er net 1 opengehaald om de wiet eruit te halen, want ik werd er niet stoned van zat er vrijwel alleen maar tabak in. stelletje bedriegers daaro. nou ja, nog 1 joints te gaan ik had er 6 hopen dat deze wel goed is.
|
het nadeel met voorgedraaide is, is dat ze je zoooo belazeren...dat kunnen ze eigenlijk niet maken maar ze hebben er scheit aan. Laatst had ik een keer een voorgedraaide in Amsterdam gehaald, die wasd helemaal officieel verpakt via een bedrijf dat voorgedraaide jointjs maakt, die was wel okay...maar over het algemeen ben ik slecht te spreken over voorgedraaide, of je moet de desbetreffende gast kennen...die toevallig nog ff een volle sjoint heeft liggen. naja, whatever.
|
Citaat:
Maar zelf jointjes kunnen vouwen is wel belangrijk als je blowt.. je kan er dan in gooien wat je wilt en hoeveel je wilt en in welke verhouding je wilt. Ik doe niet aan voorgedraait! En ja ze belazeren je waar je bij staat soms. |
ze flikkeren er alleen maar troep in.... :mad:
|
sommige shops belazeren mensen andere niet.....
ik rook (bijna) nooit voorgedraaide maar als ik er dan toch ooit in rook komt ie van de pink (in eindhoven) af en daar zijn de voorgedraaide van 3,50 euro nog wel te hebben.... |
Citaat:
|
Ik heb ook ooit 4 voorgedraaide gekocht 2 wiet en 2 hash. Ik merkte maar bar weinig. Dus nu heb ik dus gister een waterpijpje gekocht. 7,50 Oiro. En je hoeft niet meer te draaien!
En 't werkt goed :). |
Citaat:
Bij JV in Arnhem kan je hele grote "partyjoints" halen voor E4,50. Word je heel stoned van. :) best lekker, maar joints zelf draaien is gewoon relaxter en goedkoper.. |
kleine moeite toch om te leren draaien ?
|
nou bij "onze" coffeeshopie hebben ze tog egt wel volle stickies maar daar komen ook veel duitsers zo als al eerder is gezegd voor toeristen :P
|
Je kan zowiezo beter geen voorgedraaide halen, je wilt niet weten wat voor troep ze erin gooien !
Haren, haarspray en andere shit, dan brand de joint lekker goed..... jah die mensen daarzo zijn slim ! Haal dus nooit voorgedraaide joints (alleen in noodgevallen :D ) |
beetje overkill
|
Citaat:
|
Citaat:
Nog effe mini cursusje Men neme: wiet/hasj een sigaret lange vloei aansteker pen Je sloopt de sigaret en legt de filter op de vloei. Daarna verdeel je de shag over de vloei. Zorg dat je aan het eind wat ruimte overlaat. Dan ga je de wiet of hasj verkruimelen. Met hasj verwarm je het eerst met een aansteker, wiet kan je zo verkruimelen. Geen grote brokken ;) verdeel het goed over de shag, en weer: laat aan het einde van ruimte over. Pak dan de joint met 2 handen tussen duim en wijsvinger. Rol dan een stukje zo dat er een stukje vloei aan de bovenkant zit. Wat ik doe (en niet iedereen geloof ik) pak met je rechterhand het stukje vast wat je van voren leeg gelaten hebt, en dat hou je strak en stevig vast. Dan rol je de vloei strak om de tip. Als ie strak om de tip (filter) zit plak je de rest dicht. Waarschijnlijk zit ie dan van boven niet helemaal lekker dicht, maar dat maakt niet uit. Pak een pen en druk hem goed aan, zodat je aan de bovenkant weer wat ruimte krijgt. Draai dan de bovenkant dicht, zodat er tijdens het vervoer niks uit kan vallen. :) ga je smoken, brand dan effe de filter strak en brand het dicht gedraaide stuk weg. Steek je joint vervolgens aan en veel plezier. Zo krijg je wel een kleine joint, maar wel errug dik en lekker :) En ja, ik kan goed draaien.. :p *vaag stukje* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Leuker? Oke dan :confused: .
Maare, waar dient dat water voor in die waterpijp eigelijk? :o |
Citaat:
gummetjes??? hahahaha Waar heb je dat nou weer vandasan... |
Citaat:
|
Citaat:
owja, als je wilt weten wat het nut is van het water in een waterpijp moet je eens eentje zonder water gebruiken :D |
Citaat:
|
de enige voorgedraaide joints die k goed te roken vind zijn white widdow's van het wonder in nijmegen...
verder draai k altijd zelf |
Citaat:
|
Citaat:
jongen je bent 15 jaar please ik rookte al joints toen jij nog in je eigen poep zat te roeren met je vingers man |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hahah :D |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Door water geen droge bek klinkt logisch.. Citaat:
|
Citaat:
je kan ook bier gebruiken... of wiskey :D |
Citaat:
wat ik zelf ook altijd wel lekker vind/vond is om van die sporttroep te gebruiken (Powerade, Gathorade), dan smaakt het echt nog lekkerder, maar goed, smaken verschillen nog steeds en maar goed ook :cool: |
Citaat:
jup.... een glaasje alcohol tijdens t blowen vind k altijd wel lekker... bij voorkeur bier |
Citaat:
|
voorgedraaide joint zuigen zwaar..
zelf draaien is het chillst. en welke malloot gebruikt nou een sigarettenfilter als tip? :eek: :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
Het water in de waterpijp zorgt ervoor dat de rook gekoeld wordt, en ik neem aan dat er tijdens dat proces ook waterstofmoleculen vermengt worden met de wietdamp :) |
wow is iedereen hier roker ofzo..?
maareeh leer gewoon lekker zelf draaien dan! scheelt je nog geld ook :rolleyes: |
Voorgedraaide joints zijn i.d.d. bij de meeste shops slecht, maar er zijn shops waar je echt goede klare kunt kopen!!! ;)
|
Sommige zit echt shit in..
Maar der is me toch een goeie shop in Adam (waar ik de naam niet meer van weet maar dat weet Wasp nogwel) waar ze goeie wiet hebben. :D verder geen commentaar :o :p |
Citaat:
En ik hoeste 1 op de 5 keer wel :o. Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee, het draait en hijst fijner. Sowieso, als je alleen sigaretten hebt, heb je geen andere keus. |
Citaat:
de damp die ontstaat bij de verbranding is erg warm, omdat het bij een waterpijp via het water gaat koelt deze af :) en dat is fijn, want van die hitte lijk je ook een droge bek te krijgen (en het droge bek effect van joints blijft altijd..) |
als je voorgedraaide joints koopt kan je er vanuit gaan dat je genaaid word..
|
Dat denk ik bij meisjes in korte rokjes ook.
Jammer dat hij zo niet overkomt. Maare King, bedankt voor de uitleg. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
hmm, die ivoorgedraaide die ik bij buggy heb gekocht is iig wel goed. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
2.weet je wat voor gevoel ik krijg van zelf joints draaien? gefrustreerdheid omdat dat stomme ding steeds blijft hangen, niet goed dichtgaat, dan blijk ik er weer te weinig in gedaan te hebben en soms moet ik meer dan 1 papiertje gebruiken. lekker gevoel joh. Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:00. |