![]() |
wat vind jij de beste coffeeshop in jouw buurt?
ik (die in nijmegen woon) heb zojuist ondekt dat ik al die tijd mijn geld verpsild hebt in de vlaamse gas, ik had namelijk zo voor slechts 11 euro maar liefst 6 gram marokkaanse hasj kunnen kopen in coffeeshop buggy.
echt goedkoop daar, prijzen zijn daar in 18 jaar niet veranderd zeggen ze, de oudste shop van nijmegen. aanrader als je op je centen wilt letten en in nijmegen bent. |
ik kom uit Ede, daar heb je slechts 3 coffeeshops...overal zo'n beetje dezelfde prijzen...varierend tussen de 5,5 euro (shiva) en 7 euro (white widow) per gram...ik weet het, afzetterprijzen, maar goed eind februari beginnen we weer met de buitenkweek en een vriend van mij kan binnen 4 weken zelf 4 flinke planten binnen oogsten.
de beste...sja...zolang ze er maar wat verkopen, bij eentje krijg ik altijd wel een half grammetje extra als die Turk die de coffeeshop heeft een beetje in een flexibele bui is. |
de slowmotion
http://www.slowmotion.nl/Slowmotion.htm boh die hebbe goeie peacemaker weed ,kost 3.50 voor een voorgedriaaide als ik die rook boh dan ben ik ff van de kaart :D |
de sahara.
daar hebben ze k2, en vragen ze niet "ben je wel 18?" maar : "ben je wel 16?" :D |
Citaat:
Nee, Sam :p. Daar vragen ze of je 18 ben en dan moet je zeggen "tuurlijk, anders kom ik hier niet" en dan krijg je gewoon mee :D. |
Citaat:
|
Citaat:
[ingrid] wist ik niet :o Hup, weer ontopic; dus ik ook de Sahara :) |
Kicke tegen jezelf lullen
Joker in Goes |
Citaat:
|
in eindhoven:
casa blanca, goede goedkope wiet (je moet wel weten welke soort je haalt) pink, hele goede shop, goede wiet en heel relaxt ingericht maar wel redelijk prijzig.... de bakkerij, wiet is goed, redelijke prijs en je kan er tenminste ook bier zuipen onder het blowen hehe |
De Miami in Bergen op Zoom; de wiet is daar kwalitatief erg goed, dit in tegenstelling tot de voorgenoemde 'Sahara'. Enig minpuntje is dat het personeel me totaal niet aanstaat; altijd chagrijnig en een pessimistische houding tegenover blanke klanten zo lijkt 't wel - wij autochtonen worden ook altijd gediscrimineerd hè... :P.
De Eerste Kamer in Leiden; er wordt altijd goede techno gedraaid en de wiet is eveneens in deze shop erg lekker. Het personeel gaat ook wel. Voor de rest kom ik eigenlijk nooit in coffeeshops... de sfeer die vaak in zo'n shop hangt - groezelig, pauperig en muffig - staat me absoluut niet aan. De wezenloze zombies die vaak aan de bar zitten nodigen nou ook niet bepaald uit tot een 'gezellig middagje in de shop'. Neen, doe mij maar een smartshop. |
Citaat:
de club is relaxter zitten, betere muziek, minder fransen :) en ze hebben een binnentuintje.. goedkoop bier (y) maar de wiet van de wallstreet is wel beter, met magichaze nog steeds op nummer 1 :) |
Groningen : Oasis, De vliegende Hollander.
|
de 'Sarasani' in Utrecht... Maar jah, dat eigenlijk alleen omdat ik zelf Sarsani heet :D Het was daar wel chill hoor, chille banken en groot scherm achterin de shoppa maar ik kom eigenlijk nooit in Utrecht.. Hier in Amsterdam weet ik eigenlijk niet welke het beste is.. Tmaakt mij eigenlijk niet zo veel uit :)
|
De slowmotion wint het van alle coffeeshops in maastricht en dat is niet alleen omdat ik familie heb die daar medeeigenaar van is.
|
Arnhem; upstairs voor gewoon zelf halen en Joint Venture voor de voorgedraaide.
|
Citaat:
das echt onzin... das niet de oudste... hij is niet duur dat klopt maar voor kwaliteit ga ik altijd naar de kronkel... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
in groningen:
-de glorie (y) (y) voor de relaxte stoelen/hangbanken en klare joints - de dees, voor het internet -de methamorfose, voor de superlekkere thee. De vliegende hollander zit mij te veel TL licht in, niet zo relaxed naar mijn idee |
Citaat:
|
ik woon in amsterdam, dus noem ze maar op :P
Greenhouse, Dampkring, Rusland, Reefers, Blue Birds, High time, Bulldog, Ballonetje, en gewoon nog heel wat meer :D :D |
Slowmotion Maastricht roelt :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
vliegh holl tjill vanwege personeel enzow |
Citaat:
|
trouwens valt mij wel op er best veel mensen uit maastricht hier zitten zullen we es een keertje een mini D&A meeting houden in Maastricht? :D
|
ow das niet zow moeilijk aangezien we er maar 1 hebben..
die heeft niet eens een naam. nja.. de blowboot dus :D |
amsterdam:
GREENHOUSE |
Citaat:
Hollands Highest haze, 19 euro pg Mango haze 17 euro pg Super kalimist 8 euro (MMMMMMMMMM) HAWAIAN HAZE !!!!!!!!!!!!!!!!! JE WEET PAS WAT WIET IS, ALS JE IN DE GREENHOUSE HEBT GESMOOKT :D |
Citaat:
|
de greenhouse is idd superchill (y)
|
Citaat:
|
zullen we een meeting in heugem houden? :D
|
Citaat:
heugem the place 2 be sure, sure.. :D |
zekers het kamp van mestreech :D
daar moete we meeting houwe |
Citaat:
|
Citaat:
de santa maria daar!!!! :cool: :D |
Citaat:
HEUGEM RULEZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ HEUGEM IS YHA BEST AND FORGET THE REST ken je die ook nog zeker? :p |
Citaat:
nog goedkoop ook ;) ik woon daar 5 minuten fietsen vandaan :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:09. |