Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   feestkapsels (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=321757)

piepkuiken 27-12-2002 18:44

feestkapsels

wat doen jullie zoal met je haar als je naar een feestje gaat??? ik heb halflang blond haar en mijn instpiratie reikt niet verder dan er eens goed in te spuiten met mijn glitterbus :)

iemand tips??????

merci!! -xxx-

RoSaLiNi 27-12-2002 19:05

Ninh:
Pleeborstelkapsel (y)
functioneel, mooi is over te discussieren ;)

feline 27-12-2002 19:31

Citaat:

piepkuiken schreef:
wat doen jullie zoal met je haar als je naar een feestje gaat??? ik heb halflang blond haar en mijn instpiratie reikt niet verder dan er eens goed in te spuiten met mijn glitterbus :)

iemand tips??????

merci!! -xxx-

Ik ben niet echt een glitterfan. Je kan het misschien een keer mooi opsteken ?

Quiana 27-12-2002 20:55

Citaat:

feline schreef:
Je kan het misschien een keer mooi opsteken ?
Glitters vind ik ook niezo leuk.. :\
Toen mn haar nog lang was stak ik het ook vaak op
bij (nettere) feestjes ed.
Nu probeer ik het op te steken,
wat geweldig niet lukt. :o :D
(probeer het dan gewoon sierlijk ed te maken. :o)

Trimm Trabb 27-12-2002 22:51

erg vrolijk: je hoofd vol met knotjes!

I_am_anouk 28-12-2002 10:00

Citaat:

Noekie schreef:
of nu ik kort haar heb heb ik er wel eens 20 staartjes in gemaakt of sow :)

Horror Kitty 28-12-2002 10:50

2 staartjes met lintjes.. kleurige elastiekjes met kubusjes of sterretjes eraan.. kleurige haarbanden.. een aantal felgekleurde vlechtjes tussen je gewone haar is ook leuk (y).. of kraaltjes..

flipm0 28-12-2002 11:14

uhm........geen feest kapsel gewoon een kapsel :confused:

piepkuiken 29-12-2002 12:46

Citaat:

flipm0 schreef:
uhm........geen feest kapsel gewoon een kapsel :confused:
maar op een fuif fzo doe je toch iets extra met je haar tochh als je een meisje bent denk ik

a new noise 29-12-2002 12:57

Citaat:

Noekie schreef:
ziet niet uit vind ik...

Denise84 29-12-2002 15:06

ik maak nooit feestelijke kapsels want die mislukken altijd. Glitters vind ik echt niks..

RoSaLiNi 29-12-2002 15:16

(Roos)

Geen glitters (n). Die laat je nog twee weken achter op je kleding en op je kussen, bovendien is het niet zo mooi vind ik.

Je kunt je haar opsteken, is niet zo moeilijk. Als je slap haar hebt: beetje touperen, haarmousse erin kleden. Dan een staart maken (dat zit lekker stevig), en je 'staart' in losse plukken vast zetten met schuifspeldjes. Dan heel veel haarlak eroverheen. (oefening baart kunst :))

Ook simpel: zijscheiding, je haar in een staart, en een lintje (of een plukje van je eigen haar) om het elastiekje o.i.d.

Of maak zo'n kuif, als je dat leuk vindt. Je haar in een hoge staart doen, behalve 1 pluk vooraan. Die goed touperen (met een dunne kam) en besprayen met haarlak. De pluk voor je ogen laten hangen, en je hoofdhaar (waar de kuif op moet komen, bovenop je hoofd) ook goed met haarlak besprayen (zo krijg je meer grip op je haar). De getoupeerde pluk in 1x naar achter klappen en vastzetten met 2 clipspeldjes. Daarna nog heel veel haarlak erin et voila. :)

Haha wat een verhaal :)

piepkuiken 31-12-2002 12:18

Citaat:

RoSaLiNi schreef:
(Roos)

Geen glitters (n). Die laat je nog twee weken achter op je kleding en op je kussen, bovendien is het niet zo mooi vind ik.

Je kunt je haar opsteken, is niet zo moeilijk. Als je slap haar hebt: beetje touperen, haarmousse erin kleden. Dan een staart maken (dat zit lekker stevig), en je 'staart' in losse plukken vast zetten met schuifspeldjes. Dan heel veel haarlak eroverheen. (oefening baart kunst :))

Ook simpel: zijscheiding, je haar in een staart, en een lintje (of een plukje van je eigen haar) om het elastiekje o.i.d.

Of maak zo'n kuif, als je dat leuk vindt. Je haar in een hoge staart doen, behalve 1 pluk vooraan. Die goed touperen (met een dunne kam) en besprayen met haarlak. De pluk voor je ogen laten hangen, en je hoofdhaar (waar de kuif op moet komen, bovenop je hoofd) ook goed met haarlak besprayen (zo krijg je meer grip op je haar). De getoupeerde pluk in 1x naar achter klappen en vastzetten met 2 clipspeldjes. Daarna nog heel veel haarlak erin et voila. :)

Haha wat een verhaal :)

merci vo de tips , ga ik echt eens uitproberen dat met die kuif!!!!!! :D

Quantes 02-01-2003 19:10

Citaat:

piepkuiken schreef:
merci vo de tips , ga ik echt eens uitproberen dat met die kuif!!!!!! :D
die kuif is wel ytof jah

WishfulDreaming 02-01-2003 19:16

Als je gewoon leuke kleurrijke speldjes neemt, die je gebruikt bij het opsteken van je haar, dat maakt het extra feestelijk (y)

Ninnoc 02-01-2003 19:18

Citaat:

dreadzzmeisje schreef:
die kuif is wel ytof jah
dat vind ik dus werkelijk een verschrikking, maar goed ieder zijn smaak :)

maar goed kan zelf ook weinig zeggen, ik ben xtreem geval van saaiheid, mijn haar zit vaak gewoon in een knotje ofzo

sick2death 02-01-2003 19:21

Citaat:

RoSaLiNi schreef:
(Roos)

offtopic: zeg roos, heb jij msn?:D

ontopic: en wat dacht je van kleine knotjes zoals björk in één van haar video's? En spikes kan ook erg leuk staan! Maar misschien is dit iets te extreem. Vertel me eerst naar wat voor een feest je gaat...

WishfulDreaming 02-01-2003 19:23

Citaat:

sick2death schreef:
en wat dacht je van kleine knotjes zoals björk in één van haar video's? En spikes kan ook erg leuk staan! Maar misschien is dit iets te extreem. Vertel me eerst naar wat voor een feest je gaat...
Als ik zo lees dat ze een glitterbus heeft en halflang blond haar lijkt het me niet dat spikes een optie is, maar ik kan het fout hebben :cool:

sick2death 02-01-2003 19:26

Citaat:

WishfulDreaming schreef:
Als ik zo lees dat ze een glitterbus heeft en halflang blond haar lijkt het me niet dat spikes een optie is, maar ik kan het fout hebben :cool:
met halflang blond haar moet dat best lukken... Ik zag laatst een jongen met het uitgaan en die had ook enorm lange spikes.

WishfulDreaming 02-01-2003 19:27

Citaat:

sick2death schreef:
met halflang blond haar moet dat best lukken... Ik zag laatst een jongen met het uitgaan en die had ook enorm lange spikes.
1. Tis een meisje
2. Ze lijkt me erg beschaafd.
3. Absoluut niets voor haar :)

Denise84 02-01-2003 19:28

tips
tips2

sick2death 02-01-2003 19:29

Citaat:

WishfulDreaming schreef:
1. Tis een meisje
2. Ze lijkt me erg beschaafd.
3. Absoluut niets voor haar :)

ja luister eens schat! Ik weet toch ook niet wat voor type ze is! En ik weet toch ook niet naar wat voor een feest ze gaat!

WishfulDreaming 02-01-2003 19:30

Citaat:

sick2death schreef:
ja luister eens schat! Ik weet toch ook niet wat voor type ze is! En ik weet toch ook niet naar wat voor een feest ze gaat!
dat probeer ik je dus net uit te leggen. Maargoed, tzal me ook wat.

misschien is het trouwens leuk om voor een eenmalig feestje je haar een beetje proberen te laten krullen

sick2death 02-01-2003 19:33

Citaat:

WishfulDreaming schreef:
dat probeer ik je dus net uit te leggen. Maargoed, tzal me ook wat.
meisje toch... je moet me wel hebben hè? Probeer mij maar niet te dissen. Nu ben ik nog vriendelijk; straks niet meer.

WishfulDreaming 02-01-2003 19:41

Citaat:

sick2death schreef:
meisje toch... je moet me wel hebben hè? Probeer mij maar niet te dissen. Nu ben ik nog vriendelijk; straks niet meer.
Ow jeez, je bent hier net en je gaat nu al dreigen?
Het zal me echt een worst wezen of jij vriendelijk doet ofniet.
Beetje jammer alleen dat ik je niet probeerde te dissen, je moet de nieuwelingen ook een kans geven he :D :P

piepkuiken 02-01-2003 20:12

Citaat:

sick2death schreef:
Mijn type : redelijk rustig
soort feest: een bal waar iedereen in galakledij moet zijn :D

ma tis al voorbij , ik had een zwart kleedje aan me spagetthibandjes ...... en kben naar de kapper geweest!!! toch slim he

sick2death 02-01-2003 20:19

Citaat:

piepkuiken schreef:
ma tis al voorbij , ik had een zwart kleedje aan me spagetthibandjes ...... en kben naar de kapper geweest!!! toch slim he
maar hoe zat je haar nu uiteindelijk?

Base 02-01-2003 20:32

Feestkapsels.

Ik weet het niet maar het hangt er bij mij een beetje vanaf wat voor kleren ik draag.
meestal opgestoken enzo.

WishfulDreaming 03-01-2003 21:01

Citaat:

sick2death schreef:
Ik moet toegeven dat ik vandaag in de winkel een meisje zag met halflang haar die een aantal heeeele hoge spikes had gemaakt :D zag er zo idioot uit en je hoorde IEDEREEN erover praten, maarja was ook wel een beetje een alto'tje hoor :)

piepkuiken 04-01-2003 18:04

Citaat:

sick2death schreef:
maar hoe zat je haar nu uiteindelijk?

het was naar binnen gebrushed en van de middenstreep was een zigzapstreep gemaakt, was wel sexy hoor :D

piepkuiken 08-01-2003 15:30

Citaat:

WishfulDreaming schreef:
Ik moet toegeven dat ik vandaag in de winkel een meisje zag met halflang haar die een aantal heeeele hoge spikes had gemaakt :D zag er zo idioot uit en je hoorde IEDEREEN erover praten, maarja was ook wel een beetje een alto'tje hoor :)
ik zie nie zo graag spikes , past ook nie zo goed bij mij denk ik :p :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:08.