Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Muziek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=29)
-   -   Slipknot uit elkaar (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=321787)

Yeah_Right 27-12-2002 19:06

Slipknot uit elkaar

Xat es op de site van Oor te surfen en dit stond er op de 'voorpagina':

Citaat:

26/12/02 - Volgens zanger Corey Taylor zijn de spanningen binnen de metal-formatie te groot en gaat de groep daarom uit elkaar.

Slipknot maakt nog wel eerst de opvolger van hun laatste album ‘Iowa’ uit 2000 af en zal ook nog op tournee gaan. Daarna is het volgens Corey Taylor echt gedaan met het negen man sterke gemaskerde metalcircus. Hij gaat zich nu serieuzer bezig houden met zijn eigen project Stone Sour.

‘De succesformule van Slipknot is bijna dood. Daarom heeft het geen zin meer om nog door te gaan. Daarnaast ben ik alle leugens binnen de groep helemaal zat,’ aldus Corey Taylor. Het is de bedoeling dat Slipknot’s nieuwe nog naamloze album in de zomer van 2003 uitkomt.
Mja..:/ ik ben nie zo'n fan van slipknot, maar tis wel :(

NERD 27-12-2002 19:10

God bestaat dus toch!! :)

DusseldorferVam 27-12-2002 19:12

eindelijk keer zinvol uitelkaar gaan van un band :D:D
eigenlijk altijd zinvol

Yeah_Right 27-12-2002 19:20

slipknot was erg, maar zo erg toch ook weer nie?

NERD 27-12-2002 19:22

Citaat:

Yeah_Right schreef:
slipknot was erg, maar zo erg toch ook weer nie?
Yeah_Right!! :rolleyes:

G-Lo 27-12-2002 19:22

*barst in tranen uit*

qghp 27-12-2002 19:25

ik vond ze goed, maar ik denk dat er ook weer goede albums kunnen komen van de leden van slipknot (stonesour ed)

jammer maar ook weer niet dus

Lateralus 27-12-2002 19:27

hmm...jammer...dat naamloze album voor Iowa was best goed, Spit It Out is een goed nummer vind ik..en veel nummers op die cd eigenlijk wel, goede drums enzo. Op Iowa staan ook nog wel een paar goede nummers..
achjaah..dan moet ik ze nog maar een keer live zien, en dan vind ik het wel best...Murderdolls en Stone Sour zijn ook wel stoer.
maar het blijft wel jammer dat ze er mee kappen..

konflict 27-12-2002 19:31

he verdorie

nu is m'n slipknotcarnavalskostuum dus helemaal niet meer koel

Ciao Che 27-12-2002 19:35

Citaat:

NERD schreef:
God bestaat dus toch!! :)
hehe

Silent Enigma 27-12-2002 19:38

slipknot....

Pharmacon 27-12-2002 19:51

jammer, kvond het wel leuk

Type 27-12-2002 19:54

*barst ook in tranen uit*

van blijdschap, weliswaar

Vice 27-12-2002 20:08

alleen jammer van die derde album :(

machina82 27-12-2002 20:09

WAT EEEN DRAAAMAAA!!

http://www.emotioneric.com/sad.jpg

Dikkie Burger 27-12-2002 20:18

Ik vind het wel jammer eigenlijk, ik vond ze niet super maar ze waren wel in staat een fijne pot ongein neer te zetten :D

spitflower 27-12-2002 20:52

owjee, wat doe ik nu met die slipknot-logo's die ik in mn arm heb gekrast :rolleyes:

najah, nu ff serieus. mij kan het niet zoveel schelen, maarjah, tis lullig voor de fans he..

Roxy 27-12-2002 20:55

ah boeien....

qghp 27-12-2002 21:01

Citaat:

Vice schreef:
alleen jammer van die derde album :(

die komt er nog wel

3rd Rock 27-12-2002 21:09

damn, zonde. vond het wel lekkere takkeherrie! maar ach, mudvayne is er ook nog!

EVERYTHING ENDS

Christel 27-12-2002 21:20

medogenloos...

Vork 27-12-2002 21:24

muziek vind ik nie zo interessant meer als voorheen
maar toch jammer van een kant

Infaustus 27-12-2002 21:25

ik kan me er niet druk om maken...

voor elk bandlid kan ik wel 10 vettere bands noemen

majin_dabura 27-12-2002 21:29

Yeeeeeeeeeeeeeees!!! Ik hoorde het ook :D. Nu moet alleen Marylin Manson nog opgehangen worden en dan gaat het weer een stuk beter in muziek land.

suicidal eendje 27-12-2002 21:46

eindelijk zijn we daar ook weer vanaf !!

Nighttime Bird 27-12-2002 21:52

Goh, wat lijken zoveel mensen toch hun best te doen om te laten zien hoe slecht ze Slipknot wel niet vinden. Zal wel hip zijn.

Infaustus 27-12-2002 22:07

Citaat:

Nighttime Bird schreef:
Goh, wat lijken zoveel mensen toch hun best te doen om te laten zien hoe slecht ze Slipknot wel niet vinden. Zal wel hip zijn.

tja... waren we allemaal maar zo tegendraads als jij :rolleyes:

Vice 27-12-2002 22:24

Citaat:

mat-ice schreef:
die komt er nog wel
jammer :(

Stevill 27-12-2002 22:38

*vraagt zich af hoeveel mensen met een eigen mening omtrend Slipknot het muziekforum bevat*

Hmm erg jammer opzich wel een band met potentie van vele kanten, ook 3e album zal in mijn collectie vallen. (y)

Infaustus 27-12-2002 22:41

Citaat:

~(S-|-)2v!lL~ schreef:
*vraagt zich af hoeveel mensen met een eigen mening omtrend Slipknot het muziekforum bevat*

hoeveel denk je? :rolleyes:

RockRoach 27-12-2002 22:54

*does frantic happy-dance*
http://www.ezboard.com/image/newsletter/banana.gif

DutchGirl 27-12-2002 23:08

Sjit man.. serieus.

Inf3sted Funk 27-12-2002 23:15

Nu AvRiL nog!

Master of Puppets 28-12-2002 00:43

ja beetje jammer van de lui die zo stoer lopen te doen :) durf te wedden dat de helft er zelf ook naar geluisterd heeft maar goed.

die eerste cd vond ik toen heel goed, was vernieuwend etc. heb er nu al heel lang niet meer naar geluisterd maar denk dat er veel mensen via slipknot toch in aanraking zijn gekomen met (hardere) metalen klanken. (ben er zelf 1 van) blijft toch jammer van 1 kant :)

the Soulfly 28-12-2002 00:58

ach ja, eigenlijk maakt het me niet zoveel uit. Ik heb gewoon een stuk stuk of 15 liedjes ofzo van ze op de computer staan, meer niet. Een paar vond ik er goed, de rest boeide me niet zoveel. Dus ik stem neutraal:)

86dagreed 28-12-2002 02:11

Citaat:

~(S-|-)2v!lL~ schreef:

Hmm erg jammer opzich wel een band met potentie van vele kanten, ook 3e album zal in mijn collectie vallen. (y)

sluit me hier bij aan. Wat een gebullshit van zogenaamde 'metalfans' die een beetje te cool zijn om voor uit te komen dat ze naar slipknot luisteren. Fuck die shit Fuck die
massameelopers , zoek het woord zelfreflectie maar op in het woordenboek.

Ik vond ze echt supergoed, die mate feed kill repeat was redelijk, maar die s/t en iowa waren supergoed, superagressief en coole teksten, coole zang, chaos die gestructureerd was.

jnieuwelaar 28-12-2002 07:33

ja iowa was een slecht album, maar de selftitled was nog wel goed. Ach ja, kan er niet wakker om liggen.

Stevill 28-12-2002 08:10

Citaat:

masterofpuppetz schreef:
ja beetje jammer van de lui die zo stoer lopen te doen :) durf te wedden dat de helft er zelf ook naar geluisterd heeft maar goed.

Ja maar als mensen zoals wij dr voor uit komen zijn we niet meer true genoeg en worden we geroll-eyed door alwetende 17jarige jogjes *typt geen namen*

melancholy 28-12-2002 08:33

is wel erg voor die
*kijk-ik-heb-een-skateboard-en-een-tsjurt-van-slipknot-en-linkinpark* mensen

maar ze gaan tog nog voort in de muziekwereld
deeltje static-X+gitaristen slipknot( :confused: )=murdeldols
en corey taylor heeft stone sour dus hevige fans hebben al bij al nog geluk :p

NeuroticA_NL 28-12-2002 09:09

*heeft medelijden met de 14-jarige jongentjes die al hun spaargeld aan Slipknot truien hebben uitgegeven*...

-Archangel- 28-12-2002 09:44

Ik vond M.F.K.R niet zo boeiend, de self titled heb ik superveel geluisterd en vind ik nog erg goed, goeie texten inderdaad, gave zang vooral als Corey echt ging zingen

IOWA vind ik maar een paar nummers leuk van, maar is opzich ook nog gewoon een goed album

Ik lig er niet wakker van, maar het had van mij niet persee gehoeven.

Stevill 28-12-2002 09:51

Citaat:

Dismember schreef:
is wel erg voor die
*kijk-ik-heb-een-skateboard-en-een-tsjurt-van-slipknot-en-linkinpark* mensen

maar ze gaan tog nog voort in de muziekwereld
deeltje static-X+gitaristen slipknot( :confused: )=murdeldols
en corey taylor heeft stone sour dus hevige fans hebben al bij al nog geluk :p

Murderdolls zitten geen gitaristen van SK in wel een drummer
Stone Sour = Geen SK en lijkt er ook niet erg op

Ik heb ook een skateboard en als ik op jou laatste meeting ben zal ik deze ook wel voor je aantrekken.

.... <-- (hier mag je zelf een rolleyes tonguitsteek of grijns smiley invullen)

Wim Wok 28-12-2002 10:43

vin ze eigelijk wel doop..maar da mag natuurlijk niet want ze hebben clips...naja, zal t nieuwe album wel lenen/kope/downloaden kan er niet altijd naar luisteren maar kan echt zalig zijn..

qghp 28-12-2002 11:10

Citaat:

NeuroticA_NL schreef:
*heeft medelijden met de 14-jarige jongentjes die al hun spaargeld aan Slipknot truien hebben uitgegeven*...
o wat een zielig gelul, nu moet iedereen om je gaan lachen en denknen hoe true en hoe geweldig metaal jij wel niet bent
nou wauw respect hoor (n)

suicidal eendje 28-12-2002 11:42

Citaat:

Nighttime Bird schreef:
jezus.. geef je je eigen mening, is het weer niet goed, wat willen jullie nou, dat ik ga zeggen dat ik slipknot fantastisch vind osso terwijl ik der helemaal niet van houw? ik vind het maar een zooitje ongeinspireerde bagger :mad:

en een opmerking als dat maken is tegenwoordig juist helemaal in, kweet niet of je dat al door had :confused:

Infaustus 28-12-2002 11:52

Citaat:

jnieuwelaar schreef:
ja iowa was een slecht album, maar de selftitled was nog wel goed. Ach ja, kan er niet wakker om liggen.
(y)

NeuroticA_NL 28-12-2002 11:54

Citaat:

mat-ice schreef:
o wat een zielig gelul, nu moet iedereen om je gaan lachen en denknen hoe true en hoe geweldig metaal jij wel niet bent
nou wauw respect hoor (n)

behoor je zelf tot die 14 jarige jongetjes ofzo? :rolleyes: kgeef alleen mun EIGEN mening over slipknot, ik vind het nix, alleen iets voor jochies die 'hip' willen zijn. (zo denk ik er dus over) maar ik "geweldig metaal"? hehe dacht het niet.

p.s. wat een geweldige Sig heb je

suicidal eendje 28-12-2002 12:01

Citaat:

NeuroticA_NL schreef:
behoor je zelf tot die 14 jarige jongetjes ofzo? :rolleyes: kgeef alleen mun EIGEN mening over slipknot, ik vind het nix, alleen iets voor jochies die 'hip' willen zijn. (zo denk ik er dus over) maar ik "geweldig metaal"? hehe dacht het niet.

p.s. wat een geweldige Sig heb je

ik wil niet zeggen dat die jongetjes van 14 niet met die shirts mogen lopen.. maar ik moet wel zeggen dat het wel een beetje opvalt... dan heb ik het vooral over beginnende skatertjes/punkertjes.. die eigenlijk nog niet weten wat er nou eignelijk allemaal op de markt is qua metal/punk, die trekken dan gauw naar het bekende omdat dat is wat hun aanspreekt en ze het kennen

eXo 28-12-2002 12:29

Ik vond het altijd al klote (n)

Horror Kitty 28-12-2002 12:33

Citaat:

suicidal eendje schreef:
ik wil niet zeggen dat die jongetjes van 14 niet met die shirts mogen lopen.. maar ik moet wel zeggen dat het wel een beetje opvalt... dan heb ik het vooral over beginnende skatertjes/punkertjes.. die eigenlijk nog niet weten wat er nou eignelijk allemaal op de markt is qua metal/punk, die trekken dan gauw naar het bekende omdat dat is wat hun aanspreekt en ze het kennen
ow d0h.. je word niet true geboren.. :rolleyes:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:06.