![]() |
Slipknot uit elkaar
Xat es op de site van Oor te surfen en dit stond er op de 'voorpagina':
Citaat:
|
God bestaat dus toch!! :)
|
eindelijk keer zinvol uitelkaar gaan van un band :D:D
eigenlijk altijd zinvol |
slipknot was erg, maar zo erg toch ook weer nie?
|
Citaat:
|
*barst in tranen uit*
|
ik vond ze goed, maar ik denk dat er ook weer goede albums kunnen komen van de leden van slipknot (stonesour ed)
jammer maar ook weer niet dus |
hmm...jammer...dat naamloze album voor Iowa was best goed, Spit It Out is een goed nummer vind ik..en veel nummers op die cd eigenlijk wel, goede drums enzo. Op Iowa staan ook nog wel een paar goede nummers..
achjaah..dan moet ik ze nog maar een keer live zien, en dan vind ik het wel best...Murderdolls en Stone Sour zijn ook wel stoer. maar het blijft wel jammer dat ze er mee kappen.. |
he verdorie
nu is m'n slipknotcarnavalskostuum dus helemaal niet meer koel |
Citaat:
|
slipknot....
|
jammer, kvond het wel leuk
|
*barst ook in tranen uit*
van blijdschap, weliswaar |
alleen jammer van die derde album :(
|
|
Ik vind het wel jammer eigenlijk, ik vond ze niet super maar ze waren wel in staat een fijne pot ongein neer te zetten :D
|
owjee, wat doe ik nu met die slipknot-logo's die ik in mn arm heb gekrast :rolleyes:
najah, nu ff serieus. mij kan het niet zoveel schelen, maarjah, tis lullig voor de fans he.. |
ah boeien....
|
Citaat:
die komt er nog wel |
damn, zonde. vond het wel lekkere takkeherrie! maar ach, mudvayne is er ook nog!
EVERYTHING ENDS |
medogenloos...
|
muziek vind ik nie zo interessant meer als voorheen
maar toch jammer van een kant |
ik kan me er niet druk om maken...
voor elk bandlid kan ik wel 10 vettere bands noemen |
Yeeeeeeeeeeeeeees!!! Ik hoorde het ook :D. Nu moet alleen Marylin Manson nog opgehangen worden en dan gaat het weer een stuk beter in muziek land.
|
eindelijk zijn we daar ook weer vanaf !!
|
Goh, wat lijken zoveel mensen toch hun best te doen om te laten zien hoe slecht ze Slipknot wel niet vinden. Zal wel hip zijn.
|
Citaat:
tja... waren we allemaal maar zo tegendraads als jij :rolleyes: |
Citaat:
|
*vraagt zich af hoeveel mensen met een eigen mening omtrend Slipknot het muziekforum bevat*
Hmm erg jammer opzich wel een band met potentie van vele kanten, ook 3e album zal in mijn collectie vallen. (y) |
Citaat:
hoeveel denk je? :rolleyes: |
*does frantic happy-dance*
http://www.ezboard.com/image/newsletter/banana.gif |
Sjit man.. serieus.
|
Nu AvRiL nog!
|
ja beetje jammer van de lui die zo stoer lopen te doen :) durf te wedden dat de helft er zelf ook naar geluisterd heeft maar goed.
die eerste cd vond ik toen heel goed, was vernieuwend etc. heb er nu al heel lang niet meer naar geluisterd maar denk dat er veel mensen via slipknot toch in aanraking zijn gekomen met (hardere) metalen klanken. (ben er zelf 1 van) blijft toch jammer van 1 kant :) |
ach ja, eigenlijk maakt het me niet zoveel uit. Ik heb gewoon een stuk stuk of 15 liedjes ofzo van ze op de computer staan, meer niet. Een paar vond ik er goed, de rest boeide me niet zoveel. Dus ik stem neutraal:)
|
Citaat:
massameelopers , zoek het woord zelfreflectie maar op in het woordenboek. Ik vond ze echt supergoed, die mate feed kill repeat was redelijk, maar die s/t en iowa waren supergoed, superagressief en coole teksten, coole zang, chaos die gestructureerd was. |
ja iowa was een slecht album, maar de selftitled was nog wel goed. Ach ja, kan er niet wakker om liggen.
|
Citaat:
|
is wel erg voor die
*kijk-ik-heb-een-skateboard-en-een-tsjurt-van-slipknot-en-linkinpark* mensen maar ze gaan tog nog voort in de muziekwereld deeltje static-X+gitaristen slipknot( :confused: )=murdeldols en corey taylor heeft stone sour dus hevige fans hebben al bij al nog geluk :p |
*heeft medelijden met de 14-jarige jongentjes die al hun spaargeld aan Slipknot truien hebben uitgegeven*...
|
Ik vond M.F.K.R niet zo boeiend, de self titled heb ik superveel geluisterd en vind ik nog erg goed, goeie texten inderdaad, gave zang vooral als Corey echt ging zingen
IOWA vind ik maar een paar nummers leuk van, maar is opzich ook nog gewoon een goed album Ik lig er niet wakker van, maar het had van mij niet persee gehoeven. |
Citaat:
Stone Sour = Geen SK en lijkt er ook niet erg op Ik heb ook een skateboard en als ik op jou laatste meeting ben zal ik deze ook wel voor je aantrekken. .... <-- (hier mag je zelf een rolleyes tonguitsteek of grijns smiley invullen) |
vin ze eigelijk wel doop..maar da mag natuurlijk niet want ze hebben clips...naja, zal t nieuwe album wel lenen/kope/downloaden kan er niet altijd naar luisteren maar kan echt zalig zijn..
|
Citaat:
nou wauw respect hoor (n) |
Citaat:
en een opmerking als dat maken is tegenwoordig juist helemaal in, kweet niet of je dat al door had :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
p.s. wat een geweldige Sig heb je |
Citaat:
ik wil niet zeggen dat die jongetjes van 14 niet met die shirts mogen lopen.. maar ik moet wel zeggen dat het wel een beetje opvalt... dan heb ik het vooral over beginnende skatertjes/punkertjes.. die eigenlijk nog niet weten wat er nou eignelijk allemaal op de markt is qua metal/punk, die trekken dan gauw naar het bekende omdat dat is wat hun aanspreekt en ze het kennen |
Ik vond het altijd al klote (n)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:06. |