![]() |
speciale condooms
wie heeft wel ervaring gehad met van die speciale condooms zoals bobbeltjes of smaaktje ik wil ze gaan kopen en wil horen wat het beste is please reactie hier op
|
kan je niet echt helpen de smaak enzo boeien me niet echt ik ga er zelf namelijk niet aan likken :D
|
Smaakje is zo weg en je kamer stinkt twee dagen naar sinaasappel/aarbei/mint/vul maar in.
|
oh dat is wel handig om te weten want mijn ouders mogen het niet weten.
niemand ervaring met fundoms of ribbeltjes of bobbeltjes |
bobbeltje niet, smaakje wel =leuk (y)
|
Citaat:
|
dat ik aan het vrijen ben natuurlijk
|
Why not.. je bent toch een gezonde jongen van 17..
wat maakt dat nou uit :) |
mijn ouders vinden mij te jong
|
Sjonge jonge, dan doe je het raam daarna toch open, is gelijk ook die sexlucht weg :p
|
Met smaak is tof => alleen vindt mijn vriend daar nix aan, voelt minder van het pijpen dus he
En met ribbeltjes is ook wel tof, maar toch maar liever zonder condoom :D |
Ik heb laatst voor een vriend van ons die jarig was bij de bijenkorf van die funcondooms gekocht, hobbels en bobbels, glow in the dark, dat soort troep. Als ik hem weer spreek zal ik hem eens naar z'n ervaringen vragen :)
|
Citaat:
moet er wel idioot uitzien :D |
Citaat:
en die met dat smaakje die waren ranzig wederom , volgens mn vriendin :) geen succes dus |
Citaat:
|
Citaat:
|
Die met een geurtje/smaakje zijn (n)
Stinkt ontzettend, en smaakt absoluut ranzig. |
Citaat:
|
Citaat:
:D:D:D |
Citaat:
had ik nog niet opgemerkt |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
die zwarte klinkt wel stoer |
keb van die condooms met bobbeltjes geprobeerd
het punt is van die dingen het stroeft enorm. er zit geen glijmiddel. en zo voelt je vriendin er erg veel van. mijn vriendin werd gek. vooral omdat hij in het begin niet helemaal inging en later ging hij wel helemaal erin en toen was het twee keer zo lekker. maar bij andere kan het pijn doen heb ik gehoord |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:23. |