Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Drugs & Alcohol (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=38)
-   -   heeft iemand er problemen mee!? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=322111)

bong 27-12-2002 22:56

heeft iemand er problemen mee!?

heeft iemand in jouwn omgeving problemen dat je wiet rookt of paddo's vreet of iets anders je vriend(in) bijvoorbeeld en wat heb je er aan gedaan of ga je er aan doen?????

mirthe 27-12-2002 23:52

ja sommigen wel, ik ga er niks aan doen...moeten ze zelf maar wat aan doen dan he?!

Wasp 28-12-2002 03:15

M'n vriendin vindt het jammer dat ik af en toe blow.
Maar ze kan er wel mee leven. :)

poecilotheria 28-12-2002 12:54

m'n ex kon er niet tegen (daarom is het ook mijn ex)

mijn huidige vriendin rookt lekker een jointje mee :)

sommige vrienden vinden het iets minder andere vrienden blowen zelf ook...

mijn ouders vinden het niet echt leuk maar kunnen er makkelijk mee leven..

]{ing 28-12-2002 14:16

Citaat:

poecilotheria schreef:
m'n ex kon er niet tegen (daarom is het ook mijn ex)

mijn huidige vriendin rookt lekker een jointje mee :)

sommige vrienden vinden het iets minder andere vrienden blowen zelf ook...

mijn ouders vinden het niet echt leuk maar kunnen er makkelijk mee leven..

zelfde verhaal.. ik word hopelijk niet meer verliefd op een niet smokend meisje :D

mood indigow 28-12-2002 15:32

dan moet je op mij verliefd worden :p :o

bong 28-12-2002 18:05

ja een vriend van mij mag nie meer blowen van zijn vriendin anders gaat ze ervandoor dan denk ik als je zo makkelijk weggaat is ze het tog niet egt waard dan zit er ook iets mis bij haar maja ik irriteer me er aan want methem kan ik dan nie smoken als zijn vriendin erbij is mijn vriendin vindt het niet egt leuk maar ze kan er mee leven :D

Pippeloen 04-01-2003 03:06

hun probleem is niet mijn probleem.

Iotje 04-01-2003 10:18

alleen me moeke vind het nie zo geweldig, gelukkig heb ik bowende vriendjuh. Me moeke zegt eens i.d. maand dat ik moet stoppen en klaar :o :)

Griller 04-01-2003 11:48

NOu ik mag het van mijn ouders Alleen mijn pa vind het niet zo fijn , en zijn vriendin al helemaal niet terweijl ze zelf niet weet dat haar zoon 3x zoveel blowed dan ik ...

Minni 04-01-2003 14:20

Offtopic: Naojan, rookte/blowde je ook toen je zwanger was?

angel_girl 04-01-2003 16:14

Een vriendin van me loopt altijd te zeiken.. dus ik vertel het haar gewoon niet meer.. :)

Deva 05-01-2003 23:14

Vrienden hebben er geen probleem mee, die blowen zelf ook.
Me ma vindt het alleen soms wel 'stinken', maar dat is het dan ook:)

Mad Ruda 06-01-2003 11:24

Mijn ouders keuren het goed, maar in mijn vriendenkring merk ik wel schommelingen. Ik begin 2 vriendengroepen te krijgen: de blowers en de niet blowers. Zelf hang ik tussen die 2 groepen in, meestal knetter.

Maaaarrr, ik kan me best voorstellen dat de niet blowers die shit vinden stinken, dan wil ik best even buiten gaan staan, maar als ze dan nog gaan piepen kunnen ze echt door de grond zakken...it's my life :D Maar goed, dat gebeurt niet, anders zijn t natuurlijk ook geen vrienden :cool:

Maar goed. ja, dat was het dus zo'n beetje geloof ik.

mirthe 06-01-2003 14:08

Citaat:

Mad Ruda schreef:
Mijn ouders keuren het goed, maar in mijn vriendenkring merk ik wel schommelingen. Ik begin 2 vriendengroepen te krijgen: de blowers en de niet blowers. Zelf hang ik tussen die 2 groepen in, meestal knetter.

precies zelfde eigenlijk hier (niet qua blowen..)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:59.