![]() |
(simpele?)vraag
Hallo,
Ik heb een vraag, ik hoop niet dat het dom klinkt ofzo, maar ik heb nu al een geruime tijd een vriendin en ik zou wel eens verder willen gaan. Hoe pak ik dit aan? Alvast bedankt!. |
da's eerder voor L&R denk ik :o
|
Nou, ik bedoel dus 'verder gaan', ik bedoel beginnen met sex
zegmaar, en dat moet toch hier?. Ik vind het stom klinken maar hoe hebben jullie ervoor gezorgd dat zoiets gebeurde?, want volgens mij denkt mijn vriendin er ook zo over.. |
Citaat:
maar het heeft meer betrekking tot je relatie imho, snap je? |
:) sorry, mijn fout.
Dan post ik zoiets als dit wel volgende keer in dat andere gedeelte. Zou jij misschien wat tips hebben?. |
Citaat:
Offtopic: ik heb op feedback 'n topic gemaakt dat 'n fb je post moet verplaatsen naar L&R, maakt dus niet uit :) |
:) weet ik dat ook weer voor de volgende keer.
Maar thanks anyway. |
Citaat:
|
Begin er is over in een grapje bevoorbeeld.
Of begin er gewoon is over :) |
Dat gaat toch vanzelf?
|
Citaat:
Dat is vaak de eerste keer hé. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jeez... En zo iemand noemt zich "LoveMaster" :D Gaat vanzelf... net als in the Blue Lagoon (alleen hebben jullie voorkennis). Je moet het niet zo erg plannen. Als het ter sprake is gekomen, dan komt er vanzelf een moment waarop jullie beiden aan het zelfde denken! :) |
Citaat:
Tot u dienst :p Ik sta dag en nacht voor u klaar :o |
Citaat:
over zegmaar om er 'over te beginnen', maar het echte probleem is dat bij ons allebei de ouders nooit weg zijn, we zijn dus nooit met ons 2en. Hoe kan dat worden opgelost?, ik bedoel nou niet van: 'ga naar een motel' want dat gebeurt niet, want het is ook niet fijn als je ouders gewoon beneden zitten zegmaar. |
Citaat:
Maar over hoe je zover komt, ja gewoon rustig iets verder gaan, je merkt vanzelf haar reactie wel. Anders kan je ook nog toestemming vragen. |
piepz
gewoon praten met mekaar erover en laten merken da je wel iets meer wilt zelfs initatief nemen ma wees voorzichtig hé kan ook verkeerd aankomen en wees blij dat ge bij mekaar op de kamer moogt ik mag nog niet naar boven daarmee zit ik meestal bij mn jong succes ermee |
gewoon praten
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar toch bedankt voor jullie adviesen, ik hoop dat het goed uitpakt. Bedankt he :) . |
Veel plezier ;)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:09. |