Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   vriendje jou proberen jaloers te maken.. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=322165)

Lean 27-12-2002 23:37

vriendje jou proberen jaloers te maken..

Ik heb een vriend maar altijd als we uitgaan, probeert hij me jaloers te maken..
Bijvoorbeeld een ander meisje een paar keer op haar wang zoenen en dan kijken hoe ik reageer, of met een meisje contact zoeken (terwijl het zijn smaak niet is) en dat soort dingen. En dan achteraf vragen of ik jaloers was en dan doe ik altijd maar alsof het me niks scheeld of niet eens gezien heb :D..tja mij doet het niet zoveel, want ik weet hoe hij is en hij komt toch wel terug (oke af en toe is het wel vet iri), maar komt dit jullie bekend voor?? enig idee hoezo die dat doet?

Fatal Exception 27-12-2002 23:49

Jaloersheid is een teken dat je echt om de ander geeft en hem alleen voor jouzelf wil.

Misschien wil hij door die acties te ondernemen kijken of jij jaloers wordt, en zodoende weet dat jij echt veel om hem geeft.

Methuselah 28-12-2002 00:27

mja, kijken wat je voor hem voelt, dat zou goed kunnen, ofwel maakt ie er gewoon 'n spelletje van, vindt ie 't leuk om je te plagen :)

Kinshi 28-12-2002 10:32

:eek: als jij het niet erg vindt he ;)

Ik 28-12-2002 10:32

misschien probeert hij op deze manier meer aandacht van je te vragen

I_am_anouk 28-12-2002 10:36

Citaat:

Fatal Exception schreef:
Jaloersheid is een teken dat je echt om de ander geeft en hem alleen voor jouzelf wil.

Misschien wil hij door die acties te ondernemen kijken of jij jaloers wordt, en zodoende weet dat jij echt veel om hem geeft.

yow is zo

Alicia Silverstone 28-12-2002 10:56

Citaat:

Fatal Exception schreef:

Ik denk idd dat dat het is... :)
Ik probeer ook weleens iemand jaloers te maken, maar dat doe ik meestal alleen als reactie op iets wat hij doet. Dus stel dat hij steeds met andere meisjes klef doet en ik word daar jaloers van, dan zeg ik er nix van maar ga ik met andere jongens klef doen. Beetje raar, ik weet het :D :o

Esmée 28-12-2002 11:16

Citaat:

Alicia Silverstone schreef:
Ik probeer ook weleens iemand jaloers te maken, maar dat doe ik meestal alleen als reactie op iets wat hij doet. Dus stel dat hij steeds met andere meisjes klef doet en ik word daar jaloers van, dan zeg ik er nix van maar ga ik met andere jongens klef doen. Beetje raar, ik weet het :D :o

Nee hoor volgens mij is dat een typische vrouwenreactie ;)

Wel beetje kinderachtig gedrag overigens, dat ie dan ook echt gaat vragen of je jaloers was... maar tis idd soms wel boeiend om te zien of je partner jaloers wordt, alleen moet je dit niet overdrijven natuurlijk, dan wordt het een beetje triest.

Ik 28-12-2002 11:24

Citaat:

Esmée schreef:
Nee hoor volgens mij is dat een typische vrouwenreactie ;)

Wel beetje kinderachtig gedrag overigens, dat ie dan ook echt gaat vragen of je jaloers was... maar tis idd soms wel boeiend om te zien of je partner jaloers wordt, alleen moet je dit niet overdrijven natuurlijk, dan wordt het een beetje triest.

Je kan ook voorstellen ie ie zin in een trio heeft :D

Studentje 28-12-2002 11:48

Ik vind het een beetje triest eerlijk gezegd. Waar slaat het op om je vriendin met opzet jaloers te maken?

Lean 28-12-2002 12:24

Citaat:

Alicia Silverstone schreef:

ja dat doe ik ook altijd maar, als reactie op die van hem :D
bedankt voor jullie reply's ik denk dat jullie wel gelijk hebben, moet het er maar es goed met hem over hebben :)

Alicia Silverstone 28-12-2002 13:02

Citaat:

Lean schreef:
ja dat doe ik ook altijd maar, als reactie op die van hem :D
bedankt voor jullie reply's ik denk dat jullie wel gelijk hebben, moet het er maar es goed met hem over hebben :)

tis dus gewoon een vicieuze cirkel :D

Nou ja, dan moet jij maar beginnen die cirkel te doorbreken denk ik ;)
suc6 :)

freakjuh 31-12-2002 15:21

hmm ik probeer het ook wel, op een pesterige manier, vind het leuk om hem jaloers te maken :D :o maar hij gaat ook goed met veel meisjes om, dus andersom gebeurt het ook wel..

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:48.