![]() |
eerste liedje dat je kon spelen is ?
bij mij gitaar - mission impossibel denkik
(je mag drum en piano enzow ook vermelden :p ) |
gitaar (in die 3 maanden dat ik gespeeld heb) : stukje van about a girl van nirvana.
dwarsfluit : een of ander stom kinderliedje |
op m'n gitaar, volgens mij 'Michel' van Anouk, maar het kan ook come as you are geweest zijn...
|
Nirvana - About a Girl (gitaar)
|
voor zover ik kan herinneren was dat Kojanisquatci (hoe je het schrijven mag) van Phillip Glass
of de Xilofoon ofzo? |
populair dat die ding-speel topics zijn tegewoordig :p
soad-chop suey |
Gitaar: The Cranberries - Zombie
|
de vlooienmars..
|
nog steeds niks :o
edit: o das niet waar , ik heb trompet gespeeld en toen kon ik gus kom nar hus :D |
Basgitaar: Cranberries - Zombie
|
Citaat:
En toen.. Pennywise - Bro Hymn :D |
boer daar ligt een kip in 't water.... op me gitaar
(nee dit is geen grapje) |
Gitaar is al zo lang geleden, dat weet ik niet meer.
Tegenwoordig speel ik ook geen gitaar meer... Piano: Für Elise |
Citaat:
|
Citaat:
|
Blues Brothers - Theme
Dat is de enige die ik kan op 't goeie tempo. Citaat:
't Begin is simpel, naderhand niet meer. |
Blokfluit: eerst stomme deuntjes (a-b-a-b-a-a-b-b :\)
Daarna vader Jacob denk ik.. :o Viool: weer die stomme deuntjes (en toonladders :p) Daarna een hoop duetjes Dwarsfluit: toonladders, toonladders, nog meer toonladders. :\ *trauma* Daarna kerstliedjes. :D :o |
deicide-once upon the cross
slayer-war ensemble |
Citaat:
da's heftige shit voor een beginner.. of zie ik dat nou verkeerd :confused: (ken de nummers niet.. wel de bands..) |
Citaat:
Ach, ik heb 3 jaar ofzo gitaar gespeeld, daarna stopte ik. En na 2 weken wist ik ook nog maar amper hoe ik zo'n ding vast moest houden... Het heeft me ook 3 jaar lang niet geinterreseerd... En ik zal dus ook vast wel boer daar ligt een kip in't water geleerd hebben, maar ben hem dus wel vergeten ;) |
Citaat:
|
Citaat:
ach, de zang is lang zo moeilijkniet als gitaar of drums :) |
stuk van deftones - 7 Words
en het intro van Green Lizard - Autumn (maar die is ook wel heel erg simpel...) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(was via de basisschool) Eerst heb ik zo'n 2 jaar op een huurdwarsfluit gespeeld, en dit jaar in maart mn eigen gekregen van mn ouders. (die hebben 'm samen met mn vader en tante betaald. :)) Die viool huur ik nog steeds, omdat ik niet zeker weet of ik er mee door wil gaan. :o |
Citaat:
huren is makkelijk, had ik ook gedaan met mn dwarsfluit.. maar heb je het niet erg druk als je 2 instrumenten speelt? toen ik nog op les zat had ik mn handen vol aan alleen mn dwarsfluit.. |
Fur Elise, op gitaar :( jaaaja :o :D
|
ik kan op de gitaar al een beginnetje van About a Girl van Nirvana :D
En eerste liedje op de piano zal wel vader jacob zijn geweest :p |
Metallica - Enter Sandman
|
Citaat:
Citaat:
(oef, dom, alsof ik dat kan horen.. :D :o) [edit] Ik heb btw ook een stukje op een piccolo gespeeld, een stuk van beethoven.. :o (speelde in een orkest, leende iemands picolo, aangezien die redelijk veel op een dwarsfluit leek) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vader Jacob op de piano
Een of ander riedeltje op de viool (weet niet hoe het heet) Het begin van een Metallica liedje op de gitaar... Dat rustige nummer... Ben even de naam kwijt. |
Citaat:
|
Blokfluit -> mieke houd je vast
Altfluit -> een of ander klassiek deuntje Piano -> Vader Jacob (en mieke houd je vast) Drum -> een of andere oevening Gitaar -> Come as you are van Nirvana (niet comleet hoor) Hoezo AVM gedaan :D |
Citaat:
|
gitaar -> Come as you are (irvana)
piano (een of ander klassiek geval) basgitaar -> for whom the bell tolls (niet helemaal ;)) drum -> jostiband |
Citaat:
|
gitaar; come as you are van nirvana
blind van korn |
Citaat:
|
Saxofoon Mieke heeft een lammetje :rolleyes: :D :p
|
au clair de la lune :D
|
gitaar: beatles - 8 days a week
keyboard: advokaatje :D |
Gitaar: als eerste een paar kinderliedjes (advocaatje ging op reis, old macdonald had a farm, mary had a little lamb enzo) en zeg maar echte muziek was Come as you are van Nirvana
Keyboard: vlooienmars en vader Jacob Blokfluit: weet ik niet meer, vast ook een kinderliedje |
Gitaar: Metallica - Nothing else matters
|
okeeeej okeej ik ga come as you are, about a girl en zombie nog wel eens zoeken voor een nieuwe poging gitaarspelen...
|
drums : travis - why does it always rain on me
|
Citaat:
het intro van Green Lizard - Autumn (gitaar) En dat is heel makkelijk en niet eens zo heel lang geleden :o |
Op de bas; Birthmark van Deftones. Gitaar weet ik niet meer.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:40. |