![]() |
parodie lord of the rings wie wil hem hebben
hij is te vinden op mijn server hij is een beetje klein maar hij is om je krom te lachen je vindt hem nergens behalve hier
http://home01.wxs.nl/~ven00939/Lord_...rody_Buffy.avi go see and watch |
eh... deze is echt al heeeeeeel oud..... bijna op iedere p2p-server te vinden hoor...
/edit en volgens mij stat hij ook op de extended DVD van FOTR.. als secret bonus.. |
Is het die van MTV movie awards? Met Joe Black en Sarah M. Gellar?
Met de piercing om zn leuta?! |
jah
shit denk ik eens iets gaafs gevonden te hebben kent iedereen hem al :mad: |
Citaat:
|
Hij is vet. Maar je kan hem heus wel op andere plekken vinden. Zie onder andere onzin.com.
|
Ik d8 dat het over Scary Movie 3 ging :)
|
op kazaa (en waarschijnlijk dus ook op andere P2p's) is er een aflevering van south park te vinden: "The Return of the Fellowship of the Ring to the Two towers". Titel zegt genoeg denk ik zo.
echt lachen :D |
Citaat:
|
die hep ik al :cool: :cool:
Die's cool huh :cool: |
Heb ik ook al gezien, ik heb me echt helemaal ziek gelachen :D Ze hebben dat dus echt nagespeeld, want ik dacht al dat het te goed paste om geknipt en geplakt te kunnen zijn...
|
Citaat:
|
Jah duh, dat wel, ik bedoel die stukjes van Sarah Gellar zijn niet uit een andere film geknipt maar speciaal daarvoor opgenomen. Beetje fout verwoord.
|
die heb ik al opgenomen bij de movie awards een p[aaar maanden geleden
|
je moet die lord of the rings parodie van southpark checken is ook zeker okeej
|
Citaat:
|
Jah, uhm... zou frodo ooit zo kijken naar de PeeWee van die gozer als hij dat zou moeten acteren? NOOIT!
-heeft LOTR op DVD en zag al meteen dat het knip en plakwerk was, wat overgens goed is gedaan- |
Citaat:
|
Citaat:
En ik vond m superflauw. |
Ohhh, kay, weet ik dat ook weer. Ik vond hem zwaar strak toen ik hem de eerste keer zag, iig. Mijn vader keek 'm eigenlijk, op onzin, hij zei "Dit moet je zien." Dus ik zijn koptelefoon jatten, lig vervolgens helemaal in een deuk, hij volgt er niets meer van.
|
Mn moeder vond het maar niks:). Maar, als je als eerste die Jack zn kop ziet, prachtig!
- 'And My axe' - 'Dude, Forget about the axe ' (y):cool: |
Jack Black schopt kont! Het begin liedje van die MTV awards was trouwens ook erg leuk... zingt: Movies kick ass! They show people having sex... :D
|
Wehehe ken em al, maar hij blijft leuk (y)
Liedje is ook leuk.. :P |
The song rulez! *zingt mee met Noekie*
En die parodie ook. Is idd een Easter Egg op de DVD. Op disc 1 ga je naar Select a Scene, dan ga je naar de laatste scene en drukje naar beneden en er komt een gouden ring in beeld. Druk enter en de parodie begint. |
Op ned 3 op 31 dec geloof ik komt er iets en dan gaan ze volgens mij de halve film parodieeren (oid)
Net een voorstukje van gezien, ziet er wel geinig uit, maar wel heel flauw, maar voor de liefhebbers, kijken, zou ik zeggen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
jaaaaaaah das een gaaf lied... SMG won't you help me, I'm so ful of inscurety :D (y) GE-WEL-DIG |
"Er kunnen zich problemen voordoen met het afspelen van een videospoor in Lord_of_the_Rings_parody_Buffy.avi omdat de benodigde compressor niet kon worden gevonden. Wilt u de film sluiten of doorgaan?"
:confused: :confused: Ik heb geen beeld dus... iemand een oplossing *is niet al te goed met computers* :( |
Citaat:
Citaat:
http://www.google.com/search?hl=en&l...1&q=nimo+codec |
Citaat:
JB en KG zijn phat! |
Citaat:
net gedowned en is ook (y) idd...ik was eigenlijk helemaal uitgekeken op South Park (zoals iedereen) mar hij was best wel k :cool: |
damn de video waar die opstaat is plijte (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja echt de moeite waard om na 2 maanden weer te reageren (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:32. |