![]() |
The Roots
gruwelijke act, heb gister cd (Phrenology)van ze gekocht, en ik kan jullie vertellen dattie erg doop is! dope tracks zijn iig:
sacrifice Break you off (ook single) naja ik weet verder nie zo heel veel over ze, ze komen iig naar paradiso op 2 en 3 april, ik ga er zeker heen! |
Download What They Do maar eens!
Ik heb Illadelph halflife en nog 1 waar ik de naam even niet meer van weet. |
Ga em zeker weten halen volgende maand.
|
hmm paradiso zeker eens kijken of ik daar heen kan!!!!
|
hijs koel (Dat album), alleen mmtja, alleen black thought, geen malik b of Dice Raw :( ...... maargoed toch zeker wel een vet album, een van de beste van het jaar ?? :confused:
|
the roots zijn phat :cool:
ik heb things fall apart...ook chill album! en break you off is vet nummer |
Citaat:
|
is toch wel een van de beste live performance hiphop groepen
ben ook zeer blij met het nieuwe album,hoef geen nummer te skippen eigenlijk snel kaartjes kopen :D Rat |
toevallig. ik zit de laatste 2 weken alleen maar the roots te luisteren. zo doop relaxed. ik kan er geen genoeg van krijgen. effe chillen :]
|
Roots is idd heel lekker...
Nieuwe album zit ook weer goed in elkaar... vette tracks: Rock You, Rollin' With Heat en Thought At Work... en natuurlijk Break You Off (ft Musiq) You've Got Me van Things Fallin Apart is phat ! |
you've got me vind ik wel zo ongeveer t beste nummer van the roots ja...
|
The Roots zijn koel :)
You've got me is ook wel een van mijn favorieten :) |
ik heb dat album al 2maanden in huis heehhe en die bonus DVD is ook zwaar vet :D
maarja The Roots zijn altijd al vet geweest... |
Morgen in de paradiso,donderdag ook trouwens
ze hebben vernon reid(living color o.a.) meegenomen dus het wordt vast en zeker een hele spetterende show!! voorprogramma is k-os ik kijk er al naar uit!!!! rat |
Citaat:
|
ikke ook wel, maarjah, ze komen ook op lowlands...
chillen ! |
yup zijn wel c00 :o
|
Ik ga 3 April naar The Roots in paradiso in Amsterdam, ben heel benieuwd :D *hijg*
|
ik had wel na The Roots gewild maar heb al kaartjuh voor EPMD en heb dus geen geld meer voor The Roots...
dan maar kijken of ik na Low Lands Ga |
Citaat:
btw, roots was al heel snel uitverkocht, hehe... |
weet ik wou al kaartjuh halen bij Group Home
maarja misschien low lands ;) |
ik wou naar the roots maar niemand wou mee :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
en willen jullie nou naar lowlands? had ik ook nooooooooit van jullie verwacht maarja als dat zo is ga ik mee |
wat een vet optreden was het man, jezis....voor de genen die niet zijn gegaan, jullie hebben echt wat gemist
|
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
maar leuk voor de mensen die wel zijn geweest :) (y) |
ik zie ze eind augustus wel op lowlands !
|
Citaat:
|
ohhh ik moest net the seed 2.0 downloaden van iemand en kvind het echt zwaar koel :) erg relax
*gaat snel de rest downloaden* |
ik ga ook maar downen, ze komen op t in the park :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:06. |