![]() |
Twee krabbels
ik zat gisteravond wat te krabbelen tijdens een film en vond deze wel leuk gelukt :)
http://www.freewebs.com/loez/whoeielf.jpg http://www.freewebs.com/loez/ritititi.jpg |
Werkt niet meid...
Mzzl |
Werkt wel, moet alleen ff die link kopiëren in je adresbalk :)
Ik vind ze best mooi en goed gelukt, alleen de eerste heeft een beetje dikke neus (voor een elf zeker) en bij de tweede vind ik de haren iets té slordig. Maar verder (y) |
Gaaf, vooral de woeielf!! :D (y)
|
Citaat:
En van die neus, al mijn elfjes hebben dikke neuzen :P Yeah verders bedankt :) |
Mooi getekend, losse stijl bevalt me wel...Ogen zijn vooral goed gelukt :)
|
mooi elfje :] (y)
|
Mooi gedaan :)
|
Ik vind ze erg leuk, doet me een klein beetje aan mijn stijl denken alleen dan nog tekenfilm achtiger :) De neus is helemaal niet te groot, het is toch zeker geen anime.
|
Sehr schön
|
ik vind ze ook mooi (y)
whoeielf vooral (y) |
loeessss VETTT kewliez !!!
je bent nog altijd beter dan ik grrrrr :P |
Citaat:
|
dat oor van de eerste vind ik iets wat vaag, moet iets meer naar boven staan ofzo. Maar ze zijn wel mooi.
|
tweede vind ik minder mooi..
Maar wel gaaf hoor! (y) |
wat mooi! ze kijken zo lief!! wat knap dat je dat kan zeg!!!
|
JE-MIG
ontzettedn mooi, zo zalig losjes getekent uit, prachtig, werkelijk! (y) |
gaaf, zeg.
ik vind het oor van die eerste een beetje onwerkelijk, ik weet ook niet waarom. verder echt ontzettend knap getekend! |
Die "whoeielf" is cool....heel cool.....nice work....
|
ze zijn echt heel erg vet :) respect!
|
Citaat:
:) |
Wow gaaf!!
Hartstikke mooi joh (y) |
Zeer mooie 'krabbels' hoor meid! (y) Van mij mag je lustig verder krabbelen. Helemaal niks op aan te merken.
|
ik vind het knap dat ze alletwee iets uitstralen. D'r zit echt karakter in, hoe schetsmatig ze ook nog zijn.
|
Citaat:
ik vin de 2e eigenlijk ook wel heel (h) maar dat hoort ook als trouw fan :p (de neus hangt alleen beetje scheef ;)) |
heel erg mooi!!
vooral dat elfje..wow :o :) ik wil meeeeeer zien :D |
WAUW, zo los, zo weinig lijnen, zo mooi
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:08. |