![]() |
Stapelverliefd
hey mensen
ik ben al bijna een jaar verliefd op een meisje dat twee huisjes verder dan me gewoont heeft, maar is eigenlijk nooit iets gekomen van. toen ik verhuisde kreeg ik haar msnadres en op msn heb ik haar verteld dat ik al lang verliefd op haar ben, maar het enigste wat zei ze was OH. Ik chat nu regelmatig met haar maar mijn gevoelens blijven voor haar. wat kan ik het beste doen??? groetjes Twinky |
Keer wat met elkaar afspreken...
|
huuuuuh, vrouwen :D
Maar ik zou eens wat afspreken, bios, dagje in de stad. |
Vragen of ze zin heeft iets leuks te doen met zijn tweeen.
|
Trek de stoute schoenen aan en vraag of ze zin heeft om film te komen kijken. Ze zegt toch 'ja'.
|
iets leuks doen samen... alleen als zij dat natuurlijk ook wil he ;)
|
mensen als ik haar vanavond zie zal ik vragen of ze maandag mee naar de bios gaat
bedankt voor jullie hulp meer tips zijn ook welkom groetjes Twinky |
Citaat:
Kerel kijk gewoon naar een wijf die echt ook geintresseerd in jou is. Zo te zien heeft het geen suc6 |
Citaat:
Succes! (y) |
je kunt haar ook mee uitvragen...waarschijnlijk zegt ze daar wel ja op :) of je kan heel toevallig naar dezelfde uitgaansgelegenheid gaan waar zij ook dan is...
maar heel veel suc6 dr meej.. |
Citaat:
Vaak zijn vrouwen in de eerste instantie nogal terughoudend. Daarom moet je met ze omgaan en dan zullen ze zien dat je een leuke jongen bent. Vrouwen die er om bekend staan te profiteren moet je sowieso niks mee aanpappen nee. |
Citaat:
ik denk zelf dat ze zo reageerde omdat ze het pas uit heeft met haar vriend. maar goed, we gaan donderdag samen naar de bioscoop en verder horen jullie het wel groetjes twinky |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:19. |