![]() |
Pinkpop 2003
Ik weet niet of ik nu het juiste forum te pakken heb, maar aangezien het toch in de categorie muziek valt post ik het hier:
wie van jullie gaan er naar pinkpop 2003? ik en mn vriend gaan er als het allemaal goed gaat heen liefs, hanne ps: op de site van pinkpop kun je je top 5 van bands die je graag zou zien invullen, hiermee maak je kans op kaartjes voor pinkpop :D |
Nee ik ga daar niet heen.
Liefs, eXo |
Ik ga wel waarschijnlijk :)
|
Ik en mijn vrienden denk, lekker bijkomen van de examens, en de spanningen voor de uitslag ff uitstellen
|
Ik verwacht eigenlijk dat het programma elk jaar slechter wordt(wat tot nu toe ook is gebeurt de laatste jaren). Dus geen verassingen in het programma.
|
Ik ga er wel heen. Ook als de bands kut zijn. Mn ouders waren wel van plan om te gaan, dus ga ik ook wel en neem ik nog iemand mee. Mjah.. de sfeer is wel koel, dus ik ga daar ook wel voor..
|
ik ga...is traditie
|
Citaat:
kijk je moet niet van PP verwachten dat het een festival is met allemaal nieuwe redelijk onbekende spannende bandjes, daar is LL voor... PP is meer een fetsival voor de al gevestigde namen en in dat opzigt is het programma de afgelopen jaren tog wel sterker geworden vinnik |
Citaat:
|
Ik niet, er komt toch niks leuks
|
ik weet t nog nie, ligt aan de line up...was vorig jaar wel cool, maar toch wel een mindere sfeer dan op LL etc.
|
vorig jaar was de eerste keer dat ik naar PP ging,en waarschijnlijk ook de laatste keer want ik vond er geen bal aan..
|
neej ik ga waarschijnlijk nie, ben alleen in 2001 een dagje geweest omdat radiohead en tool dr waren... als ze weer iets programmeren wat ik geweldig vind dan zouk wel weer gaan maar kga dr nie van uit..
|
Ik ga hoogst waarschijnlijk wel, maar thangt ook een beetje van de line-up af
|
Het hangt van het programma af en wie er nog meer gaan.
|
jepz ik ga derheen :)
|
Ik ga daar poffertjes bakken :P
|
Citaat:
|
ik ben er ongetwijfeld te vinden
|
ik ga wel, maar deze topic krijgt een slot, veel diepgang heeft het niet en muzikale inhoud is ook ver te zoeken.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:26. |