![]() |
[vraag] serieuze hint?
ik zat gister op msn met een goede vriendin te praten. de laatste tijd ga ik veel met haar om maar dat was gewoon als 'vrienden'. nu zegt ze ineens als ik weg ga:
ik heb wel weer eens een vriend nodig, i'm alone ik heb dus maar gereageerd met: we kunnen nog wel een keer af spreken binnenkort, ik bel je nog wel. dit was dus een duidelijke hint van haar lijkt mij. Wat denken jullie dat dit betekent; gewoon een uitspatting of een serieuze hint naar een serieuze relatie? |
Hoeft niet rechtstreeks een hint van haar naar jou toe te zijn. maar gewoon een opmerking die ze tegen jou kwijt wil als goede vriend.
|
Eerder een duidelijke hint van jou lijkt me :)! Ik vind het niet direct een hint van haar, ik hoor dat wel meer dames zeggen, dat ze een vriend nodig hebben.
Citaat:
Citaat:
|
Als ik tegen een vriend zou zeggen dat ik weer eens een vriend nodig heb ofzo.. Dan is dat niet per se een serieuze hint naar hem toe! Maar goed, ik weet niet hoe het bij haar zit.. Het kan allebei zijn..
|
Gewoon een uitspatting, zou er vooralsnog niets van denken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
afwachten op de volgende hint die wel of niet gaat komen...
|
als dit een serieuze hint was, zou ze dan geen hint van mijn kant verw88?
|
Citaat:
Maar dit is geen serieuze hint. :) |
vetrouw op je gevoel ;)
Al deze mensen weten helemaal niks over de relatie tussen jou of je vriendin dus luister niet naar ze! :) |
een serieuze relatie, wat klinkt dat zwaar zeg. PFFFF je bent pas 17, dan moet je dat woord niet in je mond nemen. Eerst krijg je verkering, dan ga je, voor zover mogelijk, van elkaar houden, en dan heb je een relatie.
Een serieuze relatie is wanneer zijn zorgen haar zorgen zijn en visa versa. dat komt pas als je getrouwd bent. maargoed: NEE dus het is een hint naar verkering en daar hoef je niet voor weg te lopen |
ik denk dat als een goeie vriendin dit tegen mij zou zeggen ik het eerder op zou vatten als iets wat ze kwijt wil dan als een hint.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:39. |