![]() |
highlander films
Haai, wij hebben hier een één of andere (wazige) kwis in ons dorp en nu was er een vraag hoeveel highlander film zijn gemaakt? anyone know? alvast THNX!!!
|
4 stuks!
Highlander Highlander II, The Quickening Highlander III, The Sorcerer (of anders "The Final Dimension") Highlander IV, Endgame Okay, beetje laat... maar ik wist het toevallig... :D |
In 2003 >>> HIGHLANDER 5: THE SOURCE
|
Citaat:
|
Voor films met zo'n geweldig concept, is 't jammergenoeg allemaal best wel ruk :o
*eist van...uhm...iemand....een fatsoenlijke remake :mad:* |
ze hadden het bij 1 film moeten laten
endgame is echt zoooooooooooooooo triest... en wat daartussen zit.. ach.. tis ook niet veel soeps 1 is VET en duncan mcleoad of hoe je het ook schrijft is een NERD ode aan conner |
Citaat:
|
kan iemand me overigens vertellen waar telkens als ze allemaal aan het eind van een film op een na dood zijn weer vandaan komen aan het begin van een nieuwe film.. vreemd.. conner heeft geloof ik die prijs nou al 3 keer gewonnen :confused:
|
Eerste blijft beste!!!
"Heeeere we aaare booorn to be kiiings!!!" |
Citaat:
*lol* Highlander = (y) (y) |
ik vond de serie wel goed :)
de films ook wel, alleen moet je deel 1 en 2 niet te vaak kijken vanwege de ouderdom.. deel 3 vond ik wel goed, vooral the sorcerer dan (y) den 4.. sja.. leuk voor de fans ofzo, maar het is een vergezocht verhaal (n) |
oooow maaaaaan Higlander 1 is de meester'... ik heb zowieso al een ding met zwaardvechten zeg maar... maar goed... en Conner alias Christopher Lambert is gewoon... stoer ja gewoon vet man... heb alleen 2 en 4 nog niet gezien... dat wil ik wel zo graag maar komt er maar niet van... nou ja goed... het 1e deel zal wel het beste zijn... das altijd namelijk... vind dat ze er te veel films achteraan plakken...
de serie... is tja... vermakelijk... |
deel 3 vind ik ook best goed
het minste goed is deel 2.. te vaag verhaal, wat er los van lijkt te staan. en connor.. sja ik vind dat hoofd van hem raar.. (n) |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:43. |