![]() |
Liedjes van Rancid.
Oke, ik zoek liedjes van Rancid die gezongen zijn alla:
Young Al Capone (erg gaaf nummer) En totaal NIET lijken op: Reconciliation Ik heb het natuurlijk over de zang. |
Loki
I Am Forever Disgruntled vrij veel nummers van Rancid (2000) opzich wel... |
Bedankt.
|
De nummers die je noemt zeggen me niets. Zelf vind ik Radio en Time Bomb absoluut top. Aanraders zou ik zeggen.....
|
Citaat:
|
Vocaal klinkt eigenlijk alleen 2k inderdaad als Young Al Capone, puur omdat de andere cd's een minder rauwe eindmix hebben en al helemaal qua zang...
Koop 2k gewoon zou ik zo zeggen :) |
het debuutalbum van Rancid (ook selftitled) is anders ook een dikke bak hardcore hoor, alleen toen was Lars Frederiksen er nog niet bij en zong Matt Freeman best veel 2e stem
|
Citaat:
|
2k =
Rancid - Don Giovanni Rancid - Disgruntled Rancid - It's Quite Alright Rancid - Let Me Go Rancid - I Am Forever Rancid - Poison Rancid - Loki Rancid - Blackhawk Down Rancid - Rwanda Rancid - Corruption Rancid - Antennas Rancid - Rattlesnake Rancid - Not To Regret Rancid - Radio Havana Rancid - Axiom Rancid - Black Derby Jacket Rancid - Meteor Of War Rancid - Dead Bodies Rancid - Rigged On A Fix Rancid - Young Al Capone Rancid - Reconciliation Rancid - GGF ? Zo ja, dan ga ik die zeker niet kopen. Want de meeste nummers hierop zijn extreem K*T ingezongen vind ik. |
Mjah..album is opzich best ok vind ik :)
Als je echt een geweldig rancid album wilt hebben: ..and out come the wolves. Vind ik persoonlijk het beste album, al is de kans er dat jij de vocalen niet kunt waarderen.. Maar ach, geef maar een gil en je weet m'n mp3 collectie te vinden |
Citaat:
|
nee.
|
Citaat:
Eerste in 93, 2e in 2000 . .vandaar dat deze dus ook meestal Rancid-Rancid(2000) word genoemd.. Dacht ik iig :) |
Citaat:
Ik kan eerlijk gezegd (ik heb alle albums) het laatste het best waarderen, maar het is maar net waar je van houdt. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat (want dat was uiteindelijk de vraag) je voor soortgelijke nummers niet op andere album hoeft te zoeken, niet dat die albums niet vet zijn (integendeel) maar het is allemaal wel compleet anders... Life Won't Wait is wat mij betreft trouwens wel een must-have :) |
Dit gaat nog over de vocalen?
|
Citaat:
|
Mooi.
|
ik vind corazon de oro en radio het beste van rancid
maar dat kan ook aan mij liggen :P |
ik vind olympia WA echt wel het beste nummer.
uitvoering van NOFX is nog beter! |
Citaat:
Andersom: stickin' in my eye is van Rancid nog geweldiger dan van nofx :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
'Rancid - Don't Call Me White' daar de eerste 10 seconden van is ook gaaf. Maar daarna is NOFX er beter in.
|
Citaat:
|
even offtopic t.o.v. Onslow....
is jouw naam (Rebirth Of Cool) trouwens van dat nummer van Miles Davis afgeleid? |
Citaat:
|
Tijden dat Lars nog bij U.k Subs zat denk ik!
|
Rauwe zang? Probeer Lars Frederiksen and the Bastards eens (side van Lars en Tim met nog 2 mensen), dies vet. Kben hem alleen kwijt, gvd een originele ook nog! :mad:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:14. |