![]() |
alweer n [tekening] maar totaal anders dan normaal
http://picserver.student.utwente.nl/...e.php?id=37364
probeerseltje,mocht het niet herkenbaar zijn; het zijn twee gasten van Kiss, naja, laat me maar weten wat je ervan vindt.... |
de rechter vind ik vet, de linker niet zo. Nieuwe stilo idd, wel experimenteel nog een beetje oefenen naar mijn idee maar mooie compositie in combinatie met het materiaal (y)
|
De rechter heeft betere gezichtsverhoudingen en -vorm. De linker is wat scheef en de neus ziet er wat vreemd uit. Ik zou ze niet echt herkennen als Kiss-leden, de rechter iig meer als een gecloakte man :)
|
ik vind hem eigenlijk super vet ^_^
mooi gedaan!! |
vind de linker net een poes of iets anders knuffeligs. Komt denk ik door de ronde vormen. De rechter is beter te onderscheiden als mens en als kiss-lid. Erg mooi gedaan. Vormen getekend door de omgeving eromheen te benadrukken is je erg goe dgelukt
|
Hij is echt gigantisch vet! :)
Super, inlijsten die handel! :) |
er zit teweinig konTrast in!!, en uhmm!!, sja!, niet echt bijster orgineel!!!.
hoe is das gemacht???? mit der ordinateur???? ou le potlood-regulier???vertel het mij!?? groetjes mij !!!;) :D :) |
This picture does not exist?
|
Citaat:
|
Erg vet..koele techniek :)
Paar schoonheidsfoutjes (linker heeft scheefe neus, verder vind ik die juist mooier dan de rechter.. waarvan de onderlip beetje buiten proporties is..ogen vind ik bij beide niet zo geslaagd) ..maar verder erg stoer... |
Pff, hij is echt dope :)
|
mmm. vind je andere stuff beter om eerlijk te zijn, maar dat komt ook omdat ik houtskool nogal wack vind :d te vies en blurry
|
stoer! (y) Ik vind het geweldig! Ik kan wel enkele opmerkingen maken: Bij die linker is het eeb beetje krasserig. Je ziet de halen en dat is wel jammer. Maar met houtskool is best lastig om dat soort dingen te voorkomen. Ik vind het heel mooi.
|
ik vind um echt supermooi, straalt wel iets aparts uit... idd nie neus en onderlip zijn nie zo geweldig maar het totaalbeeldje vink um super...
|
heeeel gaaf! :) Leuk idee,
Inderdaad is die rechter mooier als de linker. De linker heeft een beetje een vreemd hoofd.. |
De linker lijkt op een ehh.. kat-mens ofzo :> lol :) zo'n kattensnuit ;)
|
De linker heeft wel iets snorharigs ja :)
Maar gave techniek en doop resultaat (y) |
eh dat katachtige, zo is zn make up, dus vandaar :P
nieuwe, net gemaakt, kan m t beste van n beetje afstand bekijken....is n vrouwenlijf mocht je er nix in zien.. http://picserver.student.utwente.nl/...e.php?id=37803 |
in de eerste tekening zie ik een acteur van the musica Cats en daarnaast een lid van Kiss.
Juist. :confused: |
:eek: woah dat vrouwenlichaam is egt onwijs mooi (y)(y)
|
Haar buik en armen zijn erg mooi en sexy, maar die borsten zijn veel te groot en onnatuurlijk, blegh :)
|
die vrouw iz zeer goewd gelukt (y)(y)
gloov dat je inspiratie uit de large catalogus kwam :p http://217.27.2.76/productimg/862312.jpg |
Wim Wok is geband dus ik zal ff voor hem antwoorden (zo sociaal ben ik dan ook weer wel :p):
Zn inspiratie kwam inderdaad uit de Large :) Ik zal t aan m doorgeven van de te grote borsten maar natuurlijk ook de complimentjes! (y) |
:eek: vet(y) :cool:
heel anders en (weer) heel mooi (y) |
http://picserver.student.utwente.nl/...e.php?id=41056
Nieuw en tevens eerste schilderij van Wim Wok! |
Citaat:
Ik zou alleen de outlines overal even dik maken. Niet in het poppetje, maar bijv. om die bolletjes links. |
pchez heeft een beetje gelijk over die bolletjes, verder issie natuurlijk hardstikke dope, as usual... respect hoor :)
|
dat sgilderij is egt VET!!!
egt zo'n koele stijl..! waarom is ie gebant dan? |
ik vind die bolletjes wel doop. wordt het poppetje ook ingekleurd? die bordeaux achtergrond is een lekker kleurtje :]
ik zou em zo kopen :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het poppetje wordt idd niet meer ingekleurd.
Waarom hij geband is? Dat weet hij zelf ook niet helemaal. Heeft een mail gehad dat ie een maand geband is, verder geen reden. Waarschijnlijk per ongeluk met die lifestyle shit enzo. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:33. |