![]() |
The A-Team op witte doek
De actieserie The A-Team uit de jaren '80 zal een vervolg krijgen op het witte doek. De film mag zich verheugen op een grootse aanpak. Kosten noch moeite zullen gespaard worden om tot een sterrencast te komen. Deze middelen zullen ook wel nodig zijn, aangezien de cast van de serie niet meer in zijn geheel beschikbaar is. Zo kwam George Peppard - de vertolker van bendeleider Hannibal - al in 1994 te overlijden. Dirk Benedict (Face) wist na The A-Team geen aansprekende rol meer te verwerven en de gouden kettingendrager B.A. Barracus - gespeeld door Mr T - heeft zelf de filmwereld vaarwel gezegd. Zodoende lijkt Dwight Schulz de enige overgebleven acteur die aanspraak mag maken op zijn rol als de 'maffe' Murdock. Het gerucht gaat echter dat ook Jim Carrey een belangrijke gegadigde is voor deze rol. Voor Kevin Brodbin betekent de film The A-Team zijn regiedebuut
|
Ach jee. Ik zie het nut niet van een verfilming van zo'n oude serie. Helemaal omdat de originele cast niet meedoet.
|
haha ik ben beniuewd..
dan moeten ze t niet zo serieus aanpakken.. maar meer een parodie maken ofzo http://forum.scholieren.com/biggrin.gif |
serie vond ik wel mooi http://forum.scholieren.com/biggrin.gif.
|
Citaat:
|
mmm.. een A-Team film zonder Mr. T., dat is als een Rocky Film zonder Sylvester Stallone..
|
Ik hoop dat de oude Hannibal in de film zit...
|
Die plannen bestaan al een paar jaar.
De originele cast zou bijrolletjes krijgen eventueel. Maar inderdaad, Dwight Schultz is de enige die nog verstand heeft van acteren... Bovendien heeft Mr. T kanker. http://forum.scholieren.com/frown.gif Conan... hoopt dat de film niet doorgaat... laat oude glorie zoals het is en was |
Citaat:
|
Ja eh, de vertolker is dood ja !
Maar is Hannibal in de serie ooit gesneuveld ?? Tssk... |
CAST
Bruce Willis als Hannibal Brat Pitt als Face, Jim Carrey als Murdock (ideale rol voor Jim!) Dennis Rodman als BA (wat ik niet begrijp! die grote Nigga uit the green mile is veel beter! Dennis rodman is dun en lang! BA is breed en gespierd!) |
Citaat:
|
Citaat:
enigste die over is is die murdock speelde |
Citaat:
Ja ik ben het inderdaad ook eens dat dennis rodman niet echt de geschikte persoon is ik zou eigenlijk iemand als ice cube ook wel een geschikt persoon vinden |
ja
ice cube, ice-t er zijn wel meer grote sterke negers hoor, ze kunnen toch makkelijk een beter geschikte vinden |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tja, die film is met nieuwe acteurs natuurlijk niet leuk meer,
die acteurs pasten gewoon perfect bij elkaar... trouwens, george peppard heeft wel een ster in de walk of fame in hollywood (waar ik ben geweest) :cool: |
Citaat:
|
Eerst waren de roddels dat Mel Gibson Hanibal zou spelen..
Vind ik persoonlijk wat rijper voor de rol, als hanibal zelf was. De wijze van het stel. |
Citaat:
|
Citaat:
maar hijs misschien iets te oud? |
Citaat:
|
Citaat:
George Clooney (Perfect Storm) als Hannibal Face weet ik niet meer :o Jim Carrey (The Magestic) idd als Murdock Ving Rhames (M:I-2) als BA |
De enigste die een beetje in de richting komt voor mr t is die grote neger ben ze naam kwijt speelde in Con air.
Verder zal t gewoon een grote flop worden en zonder face en mr t wordt t niks. |
Citaat:
|
Ik dacht trouwens ook dat Face gespeelt zou worden door Brandon Frasier, weer een eerste roddel :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nah!
kvind the A*Team nou juist zo'n serie waar je af moet blijven .. maja, da's weer zo'n loze mening van me |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:42. |