![]() |
Contact?!
:D ben ik weer :D
Ik had een vraag aan jullie... ik wil wedden dat hij al honderd keer is gesteld maar wie weet willen jullie toch nog antwoorden. Ik vind iemand leuk maar ik zou niet weten hoe ik met hem in contact moest komen... ik zie hem weleens op school. Maar ik zit niet bij hem in de klas en ik ga ook niet naar het schoolfeest. Ik kan ook niet zomaar met hem gaan staan praten want ik zou niet eens weten wat ik moest zeggen en volgens mij zet ik me dan behoorlijk voor schut! ik zoek wel vaak oogcontact als ik hem weleens zie maar zo wordt het nooit wat. En niemand van mijn vriendinnen/kennissen kennen hem en hij heeft geen mobiel of msn. Ik zou ook niet weten of jullie hier iets zinnigs op kunnen zeggen maarja alvast bedankt voor het lezen! -xx- Kinshi http://64.207.13.28/mysmilies/kao/otn/pangel4.gif |
hmm neej eigenlijk niet. want geen msn en geen mobiel en geen contacten is wel lastig. Het enige wat dan overblijft is er op af stappen. Maar ik snap dat je dat niet zo goed durft....
Heeft ie ook geen email??? Succes ermee.... Elisa |
ga je wel eens op stap? Of hij? Je zou namelijk uit kunnen zoeken waar hij wel eens op stap gaat of waar hij wel eens wat gaat drinken. Tijdens het uitgaan is het namelijk veel gemakkelijker om op iemand af te stappen, vooral als je wat drank op hebt... Misschien kun je op die manier met hem in contact komen...
|
Ja euhm...ik ken het helemaal :rolleyes: Dat is zwaar kut..!! Mja kun je niet via-via in contact komen met hem dan....dat iemand die jij kent, zijn vrienden kent ofzo..:) Of door msn ofzo, maar dat heeft hij dan weer niet...Of net wat Elisaaa zegt...door zijn e-mail..als hij die heeft!! Mjaa...anders zou ik het niet weten!!
Suc6 ermee hoor!! Liefs Ulygan |
Jij gaat niet naar het schoolfeest, maar waarom niet. Schoolfeesten zijn namelijk ideaal om een iemand 'te scoren'.
|
Citaat:
Scoren = snavelen, zoenen. :p :D |
Citaat:
En neuken leek me iets te ver gaan ;) |
Citaat:
|
:D Ik heb iets nieuws bedacht haha... ik bots per ongeluk een keer tegen hem op ofzo ;) of ik ben toevallig ergens waar hij ook is en you never know!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:31. |