![]() |
Hoe begin je aan sex?
Ik heb sinds een paar weken een vriend en dit is voor ons allebei onze 1e relatie.. We zijn nog niet echt verder dan zoenen maar dat wil ik wel. Maar hoe begin je daaraan?
Ik kan em toch moeilijk opeens bespringen en ik wil het niet allemaal van hem af laten hangen. Dus als iemand tips heeft, thx alvast :) |
Kijk hier maar eens: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=322131
|
cursus hoe begin ik met sex stap 1
1. je pakt zijn broeksriem die maak je los doe ook zijn broek uit 2. doe ook zijn onderbroek uit 3. doe zijn shirt/trui uit 4. doe jouw broek uit (of laat dat doen) 5. doe jouw onderbroek string touwtje uit 6.doe jouw blouse trui t-shirt uit 7. doe jouw bh uit 8. pak een condoom (vereiste altijd veilig doen) 9 ga liggen 10 pak zijn lul vast 11 zet hem op jouw gaatje 12 en nu duwen dan glijd hij naar binnen 13 en nu heen en weer gaan tot je een lekker gevoel heb 14 voor nu de stappen van 12 tot 1 omgekeerd uit nu hebben jullie gevreeën nee grapje ik ben het eens met mathfreak en er is laatst nog een topic geweest met hele goede tips |
Citaat:
Idd, zie de post van mathfreak. |
Citaat:
Hmm korter en opwindender. 1Scheur alle kleding dat hij heeft. 2Laat de penis maar in je vagina glijden.Vervolgens op en neer gaan. suc6789en10 |
Citaat:
Is wel korter ja, maar je bent wel vergeten te zeggen dat ze zelf ook nog iets moet uitdoen, anders gaan ze nooit aan die vagina geraken Trouwens trager is veel geiler :) |
Citaat:
|
Citaat:
:confused en melig: ontopic: volgens mij gaat het allemaal vanzelf. |
jadie snap je dat nou echt niet stap 10 was pak de lul. stap 11 is zet hem op jouw gaatje en dan duwen is toch niet moeilijk hoe doe jij het dan
|
Als je 'm nou gewoon geil krijgt komt alles denk ik vanzelf! ;)
|
Hmm dat gaat vanzelf wel. Beetje aaien onder z'n t-shirt, dan trek je m op een gegeven moment zelf wel uit. Ik snap ook wel dat je niet gelijk de gulp naar beneden wil ritsen :D
Of geef hem een massage. |
Citaat:
Topic gesloten |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:38. |