![]() |
zwanger ofzo?! vruchtbaar?!
ik had dus een vraagje voor degene die de fancy beter lezen dan mij :p als een jongen in je komt zonder condoom maar niet klaarkomt ofzo hoeveel kans heb je dan toch om zwanger te worden en wanneer ben je het vruchtbaarst in de maand?!
|
veel! (voorvocht weet je wel?)
volgens mij bij de eisprong..... maar ik zou het gewoon met condoom doen, als ik jou was.... of de pil :D |
ik dacht iets van 50% kans maar dat ligt eraan of je vrienje veel voorvocht heeft. zoja dan groter zonee dan kleiner.
je bent vruchtbaar in het midden tussen twee periodes in. maar je bent nog jong dus je bent niet regelmatig dus kun je dat nooit van zijn lang zal zijn leven controleren. je hebt dus een kan van 1 op 30 dus de kans van 1 op 2 vermenigvuldigen met de kans 1 op 30 (een of andere formule die je gebruikt bij kansberekeningen wiskunde b 1,2 die ik niet ken) anders gezegd je houd bijn niks over |
ohja vergeten te zeggen
koop gewoon een condoom die zijn iets van 99.7 % veilig. als je ze goed gebruikt |
De kans zal niet heel groot zijn maar hij is zeker wel aanwezig. Persoonlijk zou ik het risico niet meer nemen en gewoon condooms kopen.
|
Citaat:
totale kans wordt dan 1/2 x 6/28 = 0,107 dus ongeveer 11 %, wat een vrij grote kans is en met de kans dat je iets verkeerd doet of er iets misgaat inbegrepen is het condoom 82 % veilig, anders inderdaad bijna 100 % (dus voorzichtig met die dingen) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:01. |