![]() |
spinter cell
Zijn er ook cheats voor dit spel ( dus niet een walkthrough, maar echte cheats) ?
|
ik zal uw zeggen oh geliefde medemens.
kijk eens op gamefaqs.com mischien dat u uw cheats daar kan vinden. ik hoop dat ik u daarmee een dienst heb bewezen en moge u veel succes en geluk vinden bij uw verder speurtoch naar de cheats van splinter cell -het ga u goed |
Type [TAB] to open console, type one of the following cheats and confirm with [ENTER]:
health - Full health invisible 1 - Invisibility On invisible 0 - Invisibility Off ammo - Full ammo fly - Fly ghost - Go through walls walk - Walk normal playersonly - Freeze all enemies killpawns - All enemies disappear -- paar seconden werk.. zo makkelijk yw =/ |
Citaat:
ja die had ik ook gevonden, maar hoe kun je nu tab typen bij de Xbox, het zal wel heel dom van me zijn, maar ik snap het toch echt niet. |
dat kan niet echt heh!
|
JAAAAAAAAAAAAH hij komt op de CUBE:D:D:D
|
dan zal ik het met de walktrough moeten doen
|
oh ik dacht dat je het over de pcversie had =/ demo
|
Citaat:
|
Citaat:
nou mijn pc is een beetje oud en een PS2 heb ik niet... maar wel een gamecube... en nu ben ik blij dat ik hem dadelijk kan kopen... als dat mag van jou dan ;) |
nou wil ik niet heel erg vervelend zijn maar een briljant spel als splinter cell moet je natuurlijk zonder cheats spelen he :D
net zoals je half-life zonder cheats moet spelen (ben bezig aan m'n 4e keer) |
Citaat:
Twizted, you have pie? me like pie |
Citaat:
Of zit je ergens vast? zeg het dan ff misschien dat iemand je kan helpen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:08. |