![]() |
welke personages in series/programma's heb je een hekel aan?
Tja dat vraag ik me gewoon af...
Bugme,ik bedoel Brumby, Jordan en co: JAG Jason Birkhoff: Nikita Bob Saget: AFH (sorrie maar ik kan hem nie uitstaan!) Emily: Friends Diana Fowley: X-files nou dat was het wel ongeveer..lol |
kan alleen bepaalde hoogblonde sexbom meisjes zonder IQ niet uitstaan. maar geen bepaald persoon waar ik last mee heb.
|
Ally Mc Beal uit Ally Mc Beal
|
jah ally ik ook wel http://forum.scholieren.com/biggrin.gif
|
Citaat:
|
Dat wijf (Fran) met die irritante hoofdpijn-stem uit the Nanny. Ze is wel grappig, maarruh ik zet altijd het geluid zo zacht mogelijk.
|
Janice -- Chandler's Ex -- Friends. die is zooooooo irritant he, en dat lachje; ARGGHHH! |
Janica ja, daar had ik nog niet aan gedacht, vet irri
|
Ja die Bob Faget idd, maar ook die kerel van die ene serie over zo'n nerd met een bril en een extreem irri stem en heel errug melig enzow...die serie dus...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Janice: Friends
Miranda : sex and the city Emily: gilmore girls (niet een erge ramp) KNIGHT RIDER sucks en nog iemand waar ik niet weet hoe die heet en waar die in speelt |
De Bold And The Beautyfull
Die Kimberly met dat eeuwige pruilipje * kijk mij eens zielig zijn* KILL! |
Citaat:
|
Buffy
|
Citaat:
http://forum.scholieren.com/biggrin.gif luv her.. hahaha |
Ik enige persoon aan wie ik echt een hekel heb, is Bob Sagat.
|
da wou ik duz net zeggen volgens mij heeft echt iedereen wel een hekel aan bob saget!
Hij vind zichzelf zo grappig met zijn domme humor blehh http://forum.scholieren.com/frown.gif en niemand lacht dr om echt ik kan hem gewoon nie uitstaan! |
Volgens mij wordt dat publiek bij dat programma van die homevideos van hem, opgehangen of ernstig gemarteld ofzo als ze niet lachen. Echt iedereen in die zaal lacht zich helemaal gek, terwijl volgens mij de rest van de wereld zich alleen maar rot loopt te ergeren.
Eng programma... |
Citaat:
Friends: die Janice Gilmore Girls: Emily Ally Mcbeal: Ling |
* Adriaan van bassie omdat hij een wel heel slechte acrobaat is en hij heeft een lelijke froezel aan z'n strak in 't pak
* marleneke van samson want die komt nooit in beeld * Ross van Friends ( misseling ) maar Bob Saget is de ergste!!! |
Citaat:
|
Wesley Crusher - Star Trek TNG
|
Citaat:
|
Hans Kraay senior in Studio Sport, gelukkig is ie weg.
|
ik vind bob saget wel een coole gast
|
Citaat:
|
ik heb een hekel aan taylor uit the bold...
|
Citaat:
Ik denk dat je dat wel ff mis hebt. Hij is namelijk 1 van de beroemste acrobaten van de wereld. Samen met z'n broer Bas (Bassie) hadden ze vroeger een heel bekend nummer in theathers en circusen. Ze heten toen The Crocksons |
Bob Saget = Bob FAGOT :p
oh enne ik vind de cast van GTST irritant en ook ONM is kut en tsja..ally mcbeal is ook zo'n anorexiadoos :) maar goed hè (ik doe ook ff film & tv aan :cool: ) |
Dawson uit Dawson's creek
Aafke uit ONM Jef, Laura, Barbara, Janine, Robbert, Benjamin en Rik uit GTST Bab Sagat natuurlijk Gemma en Sarah uit HBH Mic (die stem gelukkig is ie weer weg) uit JAG ik geloof dat dat het was |
Citaat:
Ik vind die Amber uit the Bold best wel irri en Frasier uit Frasier? Zijn ook twee series die ik kijk als er niks anders op tv is :p |
Citaat:
|
Ton uit de reportage serie Ton (SBS6) (n)
|
bob saget , ok maar dat is een geval apart omdat die alleen goed is voor drama (kijk naar dull house ) en geen humor ... alles daar in amerika is geschreven tekst dus ja valt hem niks te min te brengen !!! enn voor de rest buffy , ally mc beal . gtst sucks too , chris uit sam sam , acteren kan bijna niemand , behalve (naar mijn mening - nicolas cage) groeten alain
liefzzz xxxxxx alain !!! |
Beau van Erven-Dorens, hij is echt ENG!
Marcus uit GTST |
sofia uit goede tijden slechte tijden
iedereen uit 'grace under fire', en vooral grace tara ofzo uit buffy en bob saget is echt stoer, echt zo iemand die gewoon altijd zichzelf is gebleven.. |
Citaat:
|
bob saget is zooo irritant! :mad: (n)
|
bespeur ik hier een aangeprate haat tegen Bob Saget, wedden dat jullie als kleine kinderen allemaal hebben gelachen om de hilariteit in full house :rolleyes:
wie ik niet echt plezierig vind op tv: - Wim Jonk, eeeeuhhh - die dochter van peter jan rens - Rudi Völler |
Bob Saget
|
Sophia en Robin uit GTST
Die ene politiemevrouw uit Angel (als die nog meedoet.. kep het al een eeuw niet gezien) Dawn uit Buffy Dr Romano uit ER Henny Huisman natuurlijk ook, net als Beau van Erven-Dorens, Tatum Dagelet en de superirritante sukkel van TMF die in ONM ofzo heeft gespeeld. |
Urkel
|
Citaat:
ik aan: -Newman (Wayne Knight) uit Seinfeld! |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
[edit]Nog eentje vergeten: Dennis uit GTST[/edit] |
Citaat:
Verder vind ik Bob Saget (orgineel :rolleyes: ) irritant, net als Dawson in Dawson´s Creek, Tara uit Buffy vind ik niet irritant, maar gewoon saai. |
Citaat:
oh, niet. Citaat:
|
Ik kijk niet echt veel series/programmas omdat de mééste personages friggin' irritant zijn, vooral die van de nederlandse tv, een lijstje:
- die dommen doozen en nichten van TMF/MTV - die dommen doozen van die compleet achterlijke programma's die in de middag worden uitgezonden en de kijker proberen over te halen om te bellen om een totaal makkelijke vraag op te lossen - Carlo Boshardt, hoewel ik hem in m'n jonge jaren wél tof vond (telekids) - quiz presentatoren/presentatrices - assistenten van quiz presentatoren/presentatrices - alle personages in al die nieuwe Amerikaanse 20'ers sitcom series die vreselijk onorigineel en nep zijn - Bob Saget, no comment ff geen inspiratie meer.. komt nog wel |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:50. |