Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Drugs & Alcohol (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=38)
-   -   leegte (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=324670)

mood indigow 30-12-2002 11:49

leegte

afgelopen zaterdag had ik paddo's genomen voor de 3e keer.
copelandia.
oeh ze waren geweldig. de trip was fantastisch maar sommige stukken oowk best eng.
ik wist niet meer wie ik was en had het gevoel uit me lichaam getreden te zijn.. maarjaw
nu is die trip natuurlijk al lang voorbij, maar ik mis hem. het is een heel raar gevoel.. ik voel een soort leegte.
heeft iemand anders dat ook wel eens?

Isa 30-12-2002 11:55

wat ik had toen ik paddos op had was een heel ander gevoel van leegte, namelijk een verschrikkelijke depressie. die duurde twee weken. dat is echt no fun.

mood indigow 30-12-2002 12:43

ja vaag zeg.. ik voel me echt vaag vanbinnen.. alsof er iets mist..

Locke 30-12-2002 12:58

Nooit ergens last van als ik die dingen heb gegeten ..

Mad Ruda 30-12-2002 13:11

uhm, nee...de symptonen komen mij bij paddo's niet bekend voor :confused:

hoe lang duurde die trip dan? paar uurtjes ofzo? en was t de eerste x dat je zoiets voelde? heb je al informatie verder gezocht?

ikzelf had een keer last van terugkerende psychoses, maar dat was LSD, iets waar je dus al helemaal niet mee moet beginnen, anders zit je ipv postzegels te likken, postzegels te slikken :D

groetjes en succes :cool:

Mad Ruda 30-12-2002 13:13

Citaat:

Mad Ruda schreef:
uhm, nee...de symptonen komen mij bij paddo's niet bekend voor :confused:

hoe lang duurde die trip dan? paar uurtjes ofzo? en was t de eerste x dat je zoiets voelde? heb je al informatie verder gezocht?

ikzelf had een keer last van terugkerende psychoses, maar dat was LSD :D iets waar je dus al helemaal niet mee moet beginnen, anders zit je ipv postzegels te likken, postzegels te slikken :D

groetjes en succes :cool:

terugkerende psychoses is niet iets om trots op te zijn, ik werd er best paranoide van...maar misschien speelde dat wel mee dat ik helemaal verlamd was en in een ander land (Australie) vertoefde. Wel eng was dat, ik dacht dat iedereen een complot tegen me aan het smeeden was, zo eng. maar goed, op een gegeven moment komen de skills weer boven en dan is het: fuck yall moddafokka'z :D

CokemanLalalala 30-12-2002 16:15

als xtc na een nacht op een feest ongeveer uitgewerkt is en je ruim een uur in de trein moet terwijl het al ochtend en licht is, ja toen had ik wel een sterk gevoel van leegte. wat is dat verschrikkelijk. met paddo's had ik daar geen last van!

Blenderhead 30-12-2002 18:10

nee... had k niet..... k moest wel de hele dag nog alles verwerken...
d'r komt zoveel op je af.....

mood indigow 31-12-2002 09:09

Citaat:

Mad Ruda schreef:
terugkerende psychoses is niet iets om trots op te zijn, ik werd er best paranoide van...maar misschien speelde dat wel mee dat ik helemaal verlamd was en in een ander land (Australie) vertoefde. Wel eng was dat, ik dacht dat iedereen een complot tegen me aan het smeeden was, zo eng. maar goed, op een gegeven moment komen de skills weer boven en dan is het: fuck yall moddafokka'z :D
whooo parra.. ik had precies ook het gevoel dat iedereen een complot tegen me aan het smeden was..
maar het is al over.. zoals bithmark zei.. ik moest alles gewoon nog ff verwerken denk ik..

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:08.