![]() |
leegte
afgelopen zaterdag had ik paddo's genomen voor de 3e keer.
copelandia. oeh ze waren geweldig. de trip was fantastisch maar sommige stukken oowk best eng. ik wist niet meer wie ik was en had het gevoel uit me lichaam getreden te zijn.. maarjaw nu is die trip natuurlijk al lang voorbij, maar ik mis hem. het is een heel raar gevoel.. ik voel een soort leegte. heeft iemand anders dat ook wel eens? |
wat ik had toen ik paddos op had was een heel ander gevoel van leegte, namelijk een verschrikkelijke depressie. die duurde twee weken. dat is echt no fun.
|
ja vaag zeg.. ik voel me echt vaag vanbinnen.. alsof er iets mist..
|
Nooit ergens last van als ik die dingen heb gegeten ..
|
uhm, nee...de symptonen komen mij bij paddo's niet bekend voor :confused:
hoe lang duurde die trip dan? paar uurtjes ofzo? en was t de eerste x dat je zoiets voelde? heb je al informatie verder gezocht? ikzelf had een keer last van terugkerende psychoses, maar dat was LSD, iets waar je dus al helemaal niet mee moet beginnen, anders zit je ipv postzegels te likken, postzegels te slikken :D groetjes en succes :cool: |
Citaat:
|
als xtc na een nacht op een feest ongeveer uitgewerkt is en je ruim een uur in de trein moet terwijl het al ochtend en licht is, ja toen had ik wel een sterk gevoel van leegte. wat is dat verschrikkelijk. met paddo's had ik daar geen last van!
|
nee... had k niet..... k moest wel de hele dag nog alles verwerken...
d'r komt zoveel op je af..... |
Citaat:
maar het is al over.. zoals bithmark zei.. ik moest alles gewoon nog ff verwerken denk ik.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:08. |