![]() |
De lifestyles van 2002
Omdat we nog een dagje voor het nieuwe jaar zitten leek het mij leuk om een overzicht te krijgen van de lifestyles van het afgelopen jaar. Natuurlijk is het mogelijk om het hele forum af te struinen, maar het is gewoon leuker om een overzicht te maken.
Wat denk ik een lifestyle van het afgelopen jaar is, is de breezahkledingstijl. Oftewel de kraagjes omhoog, bloesje, strakke broek, zéééééér brede riem, puntschoentjes, tasje met extreem korte vasthouddingetjes... |
Die lifestyles zijn er toch altijd :confused:
Bedoel je niet meer trends van dit jaar onder de bepaalde subculturen,of begrijp ik het nu weer verkeerd :confused: |
bruine kleuren
spijkerbroeken met vale plekkern of glitter ofzo :eek: puntlaarsjes heupriemen haar: zo'n sugababes kuif en dan een staart etc |
btw
heupbroeken Jaren 80,kant etc. Cijfers (op rokjes shirtjes,overal staan cijfers op) |
ik merk hier in de buurt dat het hip is om in 3-kwart skate-broeken te lopen, regenboogpanty's eronder, en skate-schoenen met gekleurde veters..
|
Oh we hebben ook nog de elfjes hype gehad.
En nu is cybergothic hip onder de altos. Streepjes pantys,neonkleuren met zwart etc. En de witte schoentjes met zwart streepje eroverheen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
das tog loik en gezellie, ieder voor zich denk ik maar
|
tattoos op tieten was dit jaar erg hip..
:rolleyes: |
Citaat:
|
(roos)
Streepjes zag je ook overal, broeken, shirtjes, shawls, sokken. En puntschoentjes natuurlijk. |
Citaat:
das geen lifestyle das een kelding stijl (alhoewel ze bijna allemaal wel zelfde levenstijl hebben :D ) |
Citaat:
|
ik denk dat dit jaar voral de natuur en terracotta tinten erg aansloegen .
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:15. |