![]() |
The Last Don
Iemand hier gezien gister??
Was op de belgische tv, VT4. Was heel laat en het was alleen het 3de deel. Wat vonden jullie ervan?? Ik heb de eerste 2 gemist, is het het waard het te gaan kijken? Ik vond het 3de deel iig heel goed, had wat weg van The Godfather (wat van te voren ook was gezegt) maar niet te veel, waardoor het nog leuk bleef. Mening? |
Of heeft iemand gewoon in het algemeen gezien, kan ook:D
En wat vonden jullie? |
Heb 'm op DVD.
Zeer slappe script, slecht acteerwerk (uitzondering Joe Mantegna) en geen realisme. THE LAST DON heeft niets gemeen met THE GODFATHER. "One of the worst MAFIA movies ever" |
Vond hem ook niet echt denderend. Vooral die "zus" ofzo die gek was/werd en aan de drank zat..beetje overdreven.
Mwah.. |
zeer slechte film, niet de moeite waard
alleen belle maffia is een nog slechtere maffia film die ik kan bedenken zegt wel iets over de maker van beide films |
Niet gezien, k heb wel het boek gelezen & dat vond ik wel op
Godfather nivo. La bella maffia was idd een hele slechte film. |
Citaat:
En wat lul je nou met niks gemeen... Komaan, jij vind Last Don slecht ok, maar daarom heeft het nog wel wat met het meesterlijke Godfather Trilogie te maken. Beide maffia, 1 pater familias, onderlinge rivaliteit. Komt in beide films voor. Ik heb het niet over de details he. |
Citaat:
Het kan wel over hetzelfde gaan maar dat betekend niet dat ze dingen gemeen hebben. Een GODFATHER fan als jij ziet toch wel het verschil tussen een slappe, onrealistische en een scherpe, realistische mafia film. Kom nou. |
Citaat:
|
Het boek (THE LAST DON) is enigzins te vergelijken met THE GODFATHER.
Als Coppolla THE LAST DON had geregisseerd zou alles anders geweest zijn. In ieder geval een sfeer en betere casting. |
Citaat:
Begrijp me goed, ook ik vind The Godfather 10x beter, maar The Last Don vind ik niet bar slecht. Minder, maar niet niks. |
Wat ook anders is is natuurlijk de tijd. Godfather heeft iets nostalgisch en Last Don speelt zich min of meer nu af toch.
Dus er moest meer actie in en meer show. Dat zag je ook aan Godfather part III, alleen werd die nog gered door de uitstekende regisseurs kwaliteiten van Coppola. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:42. |