![]() |
[Poll] Welk besturingssysteem draai jij hoofdzakelijk op je werkstation?
In overleg met Courage is besloten om een poll te openen. Dat is deze keer geworden "Welk besturingssysteem draai jij hoofdzakelijk op je werkstation". Dit om de gezellgheid wat te boosten. Eventueel kunnen we vaker polls houden.
|
Xp
|
Ten eerste bedank ik dystopia voor het openen van dit topic/poll.
Ik gebruik nu XP, kzal wel later partitie maken met Win98. :) |
Ik draai XP, alle grafische rommel uitgezet. Ben zeer tevreden. Het is een uiterst stabiel besturingssysteem. :)
|
winXPpro
|
Microsoft ® Windows Version 5.1 Build 2600
(en voor de leken onder ons windows XP dus :p ) |
Citaat:
|
SEB is weer bezig hoor :P
|
Me
|
Citaat:
Citaat:
|
Me. En ga me nou niet uitlachen! :p Ik hoop over 2 weekjes Xp te draaien :cool:
|
ik draai windows 95 en ik ben er trots op :>
|
Citaat:
Windows Mislukte Editie, een brakker systeem bestaat niet :p |
XP Pro.
|
Windows ME
De combinatie Windows CE, ME en NT loopt trouwens gegarandeerd muurvast :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
XP Pro
|
MacOS 1 5.88%
Ik ben de eerste... :o ;) Ik gebruik 10.2.3 welteverstaan, en ben er zeer tevreden over. :) |
Waarom zet niemand hier gewoon even een php gegerereerd plaatje mee die automatisch even alles telt :D
(en nee, niet ik, ik ben lui) |
Citaat:
|
Citaat:
|
XP, heb ME gehad, maar das dus de grootste fout die ik op mun comp heb kunnen installeren.
|
Citaat:
Hmmm , U steelt hedendaags ook al mijn opmerkingen ? Btw , de primaire workstations draaien op AmigaOS 3.9 en 3.1 :-) Verder is er nog een Workstation met OpenVMS (experimenteer doos) . |
Citaat:
|
XP Longhorn Beta :////
|
Win 2k natuurlijk...
|
xp
|
2000 en xp pro, oude bak is net iets te sloom voor xp ;)
|
in ons thisnetwerkje is mijn oude comp met win 2k erop server en de nieuwe comp van mn vader is de werkstation en omdat hij geen win 2k op zn comp wil zetten blijft er 98 se op staan :o
|
XP pro
|
Citaat:
|
Hier thuis is het voornamelijk WindowsXP wat er draait. Zelf heb ik twee PC's.. eentje XP en eentje RedHat. Voor m'n werk zit ik met name op de laatstgenoemde, voor de funchattingmuziekluisterendeachterlijkezondagavondjes waarop ik nix te doen heb, voldoet windowsXP :)
Danny |
Voornamelijk Win XP Pro, daarnaast een beetje Win ME en SuSE Linux.
|
Op m'n desktop draai ik XP-Professional, op m'n laptop XP-Home.
Ik vind 't beide goed, ookal zit er niet bijster veel verschil in :) |
Windows XP Pro, draait erg goed hier :)
|
Hoofdzakelijk XP Pro build 2600 ( :D ) en beetje Suse 8.0 ernaast! Linux is nog experimenteren enzo!
Als het maar werkt, en als het niet werkt het werkend maken zeg ik maar altijd. (had alleen na 6 dagen ME de hoop opgegeven) :o :D |
Citaat:
en btw die beta is zo brak als de tyfus en er loopt niets op. dus ik snap niet waarom je uberhaubt dat kiest. Citaat:
|
ik gebruik hoofdzakelijk linux mandrake, heb ernaast wel nog XP draaien, maar vind mandrake veel fijner werken.. (maarja, een goede vervanger van photoshop bestaat nog niet echt :( )
|
W2k.
|
FreeBSD !!! :D
(naja, voor 90% dan, de andere 10% zit ik in win2k om te gamen etc.. ;) ) |
Citaat:
|
momenteel XP aangezien ik nu wel redhat erop heb maar niet alles me nog lukt en ik eerst bezig ebn met sites bouwen
weet er nog iemand een goede html/php editor onder linux met beetje wysiwyg?? quanta zuigt nog nooit zo'n onoverzichtelijk progsel gezien |
Citaat:
|
98 se
|
Code:
Windows XP 3568 Dat van Windows ME, WIndows ME staat nu volgens mij bij Unknown, dit doordat ik niet precies weet wat de browser meestuurd bij ME |
Windows XP Professional English Edition.
|
Zo te zien is Windows XP de favoriete OS. Hmm Dacht het al. :)
|
Windows 98
Ben van plan om er ooit ook Linux op te zetten (daarnaast). Maar misschien kan ik sowieso dan beter eerst een nieuwe computer kopen (die is ook van 98 en heeft slechts een videokaart van 8 MB ZONDER 3D acceleratie :( ) Nou kan ik geen Alice spelen :( ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:26. |