![]() |
Diablo, zijn er cheats voor.
ik heb het oude spelletje bij de bieb gehuurd en zit nu al vast.
zijn er cheats voor? |
|
:rolleyes:
|
Citaat:
|
hmm, dit ziet er leuk uit:
Duplicate belt items Thrown down all items from your belt until you can not throw any more items without moving, then throw an item. If it falls two squares away from your player, it will magically also be still in your belt! If you pick up that item, you will have two of the kind! Repeat until you have enough of everything. Increase item attributes With items that add points to the attribute when equipped you can do the following: To use a weapon, helmet, or armor with insufficient attribute, equip a ring (or amulet) that will increase that attribute. Now you can wear the helmet/armor/weapon. Simply remove the ring and voila, you can still wear the desired item. Duplicating Items: Drop any item on the ground and walk back about five spaces. Make sure you have room in your inventory for two of the items. Click on the item and right when you are picking it up click on any of the items in your belt (the belt is the area that has 8 spaces for potions and scrolls.) If you did it right the box where it names the thing your clicker is on should name the thing you are trying to duplicate. Press the hotkey for inventory (I) and put it in your inventory. The original item should already be in your inventory. Make sure your inventory is closed while duplicating until you put the item in. snap alleen niet wat er staat maarja. :) |
Heel handig, dan moet je bij Google even opgeven "Alleen zoeken in Nederlandstalige pagina's"...
:rolleyes: |
Citaat:
en het valt nooit 2 squares ver weg. :mad: |
en hoe werken die gezipte download-hacks???????????
|
waaaaaaaaaaaaaaaah. hoe moet ik ooit met mijn stomme boog zo'n butcher verslaan die je met 3 slagen gedood heeft?
|
Citaat:
Verder denk ik dat je het niet gaat redden met je boogje. Diablo is niet al te goed uitgebalanceerd... |
Citaat:
Dus ook op je zwaard die je kan verkopen voor 10000 :) En op strength potions :) En op je spreuk boeken :) Werkt volgens mij niet meer met de laatste patches. |
ik had die jamella d2 editor.
die was stoer :) |
Citaat:
|
Citaat:
Ga eerst de kerker van top tot teen onderzoeken...(die etage dan) en zoek naar tralies. Als je de butcher loslaat, ren dan naar de tralies en doe de deur dicht. Dan kan je eendjes schieten bij wijze van... @eddie: Rogue/Amazon roeleert...ik heb dia1 en 2 met boog uitgespeelt :p |
Citaat:
En daarna een boog op mijn druid. En diezelfde boog deed daarna dienst op mijn necromancer. En daarna nog een keer op mijn sorc. |
SC is voor mietjes..
Hardcoreeeeeeeeee! :p |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
In Diablo 2 is het een stuk beter iig! Level 15 strafe, een socketed boog met knockback, cold damage + slow, 15% increased attack speed, 30% chance of piercing attack, handschoentjes met 20% increased attack speed, level 10 (ofzo) Pierce. Ruled! (Knockback op een boog! (h) :D) |
|
Citaat:
dat meen je niet. Citaat:
|
werken diablo downloads voor version 1.07 ook voor latere versies? opf voor juist jongere versies?
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik gilde het uit toe ie hem opendeed en er door kwam om me af te rossen :D |
|
dus dit spel is over netwerk tevinden hoorde ik van mijn broer..
eerst maar eens de full game vinden |
Citaat:
toch bedankt voor de tip. :) |
Citaat:
weg butcher. maarrreh, wat nu? wat moek nu doen? ik kan alleen nog maar het dorp of de kerk in. |
ik ben nu in de lair van de skeleton king op level 3. iemand tips hoe die te verslaan? of is dit maar een mini-quest en hoef ik de skeleton king helemaal niet te verslaan?
bvd |
Citaat:
Je moet zoveel items weggooien dat je volledig omringd bent door items op de grond, dan kan je als het goed is niet meer weglopen (tenzij ze er opeens achter komen dat je best op een vierkant vakje met wat-dan-ook erop kan lopen, mgoed, die sukkels zijn gecreeerd door Blizzard he?:P), en dan moet zo'n item twee vakjes van je af vallen. Bij de eerste paar versies dan... |
Citaat:
|
Cheaten op Battle.net is echt lame. (n)
|
|
nee je hoeft king leoric niet te verslaan maar die crown van hemn levert redelijk poen op....en er zijn verborgen kamers met kisten en daar zitten een aantal magische items in...(vaak ook 1 of 2 goede items)
de tactiek om hem te verslaan is gewoon zorgen dat je een speelbook of chain lightning hebt gelezen (of lighting) en dan gewoon blijven raggen op je spellknop..(neem genoeg manna mee verkoop alle onnodige zooi enz aangezien je met jou char waarschijnlijk heel veel healing pots nodig hebt... nog een manier...je laat die vent lekker wezen en je vecht nog 30keer lvl 1t/m3 door tot je sterk genoeg bent en em gewoon dood kunt raggen... nog 1tje.. kijk bij griswold welk item het duurst is.... drop het dan op de grond loop een eindje weg...(5passen) pick dan je item op door erop te klikken..... je moet dan op hetzelfde moment dattie em oppakt een healingpot aanklikken in je belt daarmee dupliceer je het item... LET WEL!! dit vergt veel oefening en goede timing... oohja als het je lukt en je zit dus met een item aan je cursor...open dan niet je inventory...want dan geen hij een bericht dat je cheat.. inventory gewoon dichtlaten...eerst dat item droppen en dan pas oppakken zonder daarbij je invent te openen... verkoop het gedupliceerde item en je hebt poen om goede meuk te kopen......herhaal dit zo vaak als nodig is |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:32. |