![]() |
Hoe is 'I Am Sam'?
'Love is al you need...'
http://www.darkhorizons.com/2001/iam/p-sam.jpg Sean Penn .... Sam Dawson Michelle Pfeiffer .... Rita Harrison Dakota Fanning .... Lucy Diamond Dawson Dianne Wiest .... Annie Loretta Devine .... Margaret Calgrove Richard Schiff .... Turner Laura Dern .... Randy Carpenter Brad Silverman (I) .... Brad Joseph Rosenberg .... Joe Stanley DeSantis .... Robert ---------------------- Ik ga de film deze vakantie nog huren, wat vonden jullie dervan?? |
Paar dagen geleden gezien. Had er veel meer van verwacht, sean penn doet op zich wel goed een geestelijk minder bedeelde na, maar het is best langdradig, de film. Gewoon veel sentiment, af en toe wat humor, maar vooral, veel sentiment. Het is wel de bedoeling van de film, maar ik vond het iets tè.
|
mja, kvond hem ook redelijk tegenvallen, Ben ut eigelijk helemaal eens met, danique2 :D
|
leuke film, idd veel sentiment, maar wel mooi, maar als je dus niet van VEEL sentiment houdt, moet je m vooral niet kijken :)
|
Ik had er meer van verwacht.. maar ik vond het toch echt een mooie film!
|
|
Heb m net gekeken, mooie film! Sean Penn verdiende de oscar voor beste acteur veel meer dan Denzel Washington vind ik.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:19. |