![]() |
condoom gescheurd.
Mijn vriend gebruikte gisteren een durex condoom.
Toen hij klaarkwam bleek dat die gescheurd was. Ik was in paniek en heb de morning after pil ingenomen. Ik vind het erg dat je zelfs die dingen niet meer kunt vertrouwen!! Wie weet ben ik zwanger. Iemand nog met die ervaring? |
koop dikkere.
|
Citaat:
|
heb 't 2x gehad.
allebei met durex. |
wat betreft je 'wie weet ben ik zwanger', dat zal wel niet als je de morning after pil hebt genomen...
|
hmmm...dat is best wel zaad...
ok nu serieus ;) Tja ik begrijp het eigenlijk niet....ik heb laatst een half uur lopen pompen (persoonlijk record overigens :)) met een durex en ik merkte dat het opeens een branderig gevoel bij mijn penis ontstnd...ik ben dus gestopt (tot groot ongenoegen van G) om te checken maar de rubber zag er nog prima uit. Ik vraag me dus echt af hoe men het voor elkaar krijgt dat een rubbertje scheurt... ik bedoel als het meisje erg opgewonden is dan is er toch veel vocht enzo?? Hoe kan dat dng dan scheuren¿? :confused: ¿? |
door héééééééééééééééééééééééééééééééééééél wild te zijn en akrobatische toestanden te gaan doen waarschijnlijk zeker?? :D
|
hmmm bel de consumentenbond :D
Jah... wat doe je eraan? Ik vind dat je een goeie stap hebt genomen met de morning after pil, de kans dat je nou zwanger bent is... euh niet aanwezig :D |
Ik dacht dat er toch nog een 'waterkansje' was dan...
|
Die zit straks echt als ze zwanger is op zwart zaad. :rolleyes: :D
|
Ik heb die dingen ook wel is mee gemaakt.
Als ik jou was zou ik (ook) aan de pil gaan! Stuk veiliger... dubbel is helemaal super. Morning afterpil kan je best ziek van worden. Hoop dat hij ook goed valt bij jou. |
* *
|
Citaat:
Het is gewoon dom toeval geweest...kut voor je. |
Ik hoop dat je niet al te misselijk zal worden. :/
|
Het is best meegevallen de morning after pil, ik heb er niks van gemerkt. (Voor de mensen die het niet weten: de morning after pil is niet altijd te vertrouwen!) Maar de kans dat ik zwanger werd was klein aangezien ik niet in mijn vruchtbare periode zat. Toch wou ik zeker zijn.
Die condoom was gewoon veel te dun, als je deftig vrijt dan gaat het er soms eens wat heviger aan toe (euhm ja :D en dan ja zijn die condooms totaal niet geschikt! Een dikkere condoom geeft nog minder voeling en dus dubbel werk. De pil zie ik niet zo goed zitten want heeft veel nadelen maarja misschien begin ik daar best mee. |
heb t ook een keer of 2,3 gehad ook met durex condooms (n)
|
Citaat:
ze gaan er bij Durex volgens mij vanuit dat 't een Hollywood-film vrijpartij (langzaam, teder, rustig) is, in elke slaapkamer.... |
Durex condooms zuigen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind condooms sowieso niks...dan moet je de hele tijd opletten enzo...
de pil is een stuk beter maarja dan kan je weer soa's krijgen... :rolleyes: |
laatst ook gebeurd, ook durex. Ik heb helemaal niks gemerkt van de morningafter pil, ik was alleen een beetje duf enzo.
|
Ze glijden af (n)
|
Citaat:
|
Kevlar condooms kopen.. kun je zelf een pistool op je vriendjes pik afschieten... damn.. dit is te laat voor serieuze antwoorden.. excuses...
|
niets geeft 100% bescherming ques, zonde van die pik
|
Citaat:
|
Citaat:
|
je moet ook lief tegen ze zijn, dan werken ze mee
|
ik zal eens haar fijn uitleggen hoe een condoom kan scheuren (mijn ervaring) de mannen met voorhuid doen de condoom om en als de voorhuid niet teruggetrokken is en de condoom zit er om heen (gebeurd vanzelf dat de voorhuid naar achteren gaat) dan gaat tijdens het vrijen de huid terug. en dan wordt de condoom strak getrokken over de eikel en dan scheurt hij. volgens mij is dit de enige manier dat zo'n ding kan scheuren.
|
Citaat:
Pff wat kut! |
idd best kut ;>
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:33. |