![]() |
Help! m,n Xbox doet vaag
Ik heb vanmiddag een x-box + spelgehaald ..enne nu begint m,n game nogal vaag te doen ..overal zie je groen/paarse dotten ..ineens gebeurde dat ... wat zal ik doen ? terug gaan ermee ..of weet iemand hoe ik dat kan oplossen
|
welke game?
en misschien ligt het aan je tv??? |
Citaat:
|
Moet je er ook niet op gaan staan he
|
wat voor tv heb je :) als je je xbox aanzet zonder spel dan krijg je je menu zet daar alles eens goed mischien helpt het
|
Citaat:
thx anyway :) |
:P ik vraag me af hoe het afloopt :)
ligt meestal aan de game ipv de console :) |
dat heb ik met de gamecube gehad met smash bros melee, maar nu zie ik het niet meer. Alles was toen groenachtig, alsof je door zo'n groen door\zichtig papiertje naar de tv keek
|
dat is de MS y2k bug..
wel 3 jaar te laat.. maar oke.. m$ loopt vaker achter met dingen.. :p |
Citaat:
|
algemeen bekend dat de X-box een klote console is
|
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
ik zou eens op google gaan zoeken naar die prob, en bel anders die xbox line als die bestaat, of ga terug naar de winkel met het spel en vraag een nieuwe.. of bill fucking gates heeft expres een bug in de xbox gemaakt en laat hij een patch komen die weer geld gaat kosten :o |
durf te wedden dat het een game bug is, ff terug naar de winkel een nieuwe game halen.
Ligt het aan de console dan spreek je je garantie aan :) (ik neem aan dat je die nog hebt en er niet mee hebt zitten klooien :)) owja, kvind michieleger een sad fuck |
ik heb m,n X-box omgeruild en hij doet het prima! (y)
|
bruut :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Offtopic: Doet de ' het niet op je keyboard? Het is m'n! Belabberde interpunctie :P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:32. |