![]() |
Ask For Bob EP cover
Een tijdje geleden ontworpen door de broer van de drummer, en de drummer zelf die nu naast me zit maar dat doet er even niet toe.
Reactie! wat vind je ervan? Nog suggesties, opmerkingen, commentaar of gewoon gezeik? [IMG]http://groups.msn.com/_Secure/0XADiAvYcUVVmzvjdyqeLouR8UtWjXDVhWyOMvwmYot*ntLns8SqmxWT*F2zjom5OSmnY6 aX5JB9BGLV9*wVpZ8eTGSpXKhkZoV4Uq40UF0TcmxuxZZoKipsMFhsMnr40aqbvOu1ZX0Q/cd-cover-bruut-copy.bmp.jpg?dc=4675393685301836065[/IMG] lamaar de foto doet ut zo niet :S klik: ask for bob cd-cover |
wie ben jij in AfB?
ziet er wel koel uit btw, niet egt heel speciaal ofzow... |
heej cool, jij kent nighttime bird(ewout) zeker wel? :D
|
vinnet nogal lelijk trouwes, die rooie strepen verneuken t echt helemaal ,veet te vel, halen t evenwicht er helemaal uit, en ik vinnet raar dat dat kader om ask for bob bij de A niet sluit...
|
Kvinnum wel grappig eigenlijk
|
ik vinnem ook cool, als er geen rode strepen waren zou hij kaal zijn, nu isset wel springerig en vrolijk..
|
Ik ben helemaal niemand in ask for bob, behalve promoter, co-founder van de 1e mosh-pitt, demo-studio-eigenaar, whippin'guy en gewoon aanhangsel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:D :cool: :p
|
Kvind hem op zich leuk, alleen nummer 2 en 3 staan niet mooi.
Ze zitten te dicht op elkaar, waardoor het lijkt of ze bij elkaar horen. |
Hee meneer AePie (bart), sinds wanneer ben jij de eigenaar van de studio waar wij onze demo hebben opgenomen? Even ter toelichting: waar onze beste vriend op doelt is de opname van de alom onbekende Bart-Bootleg. Deze Bart bootleg is niet van een al te hoge kwaliteit maar wel handig aangezien onze demo na het luisteren van de bootleg plotseling nog beter klinkt dan voorheen. :D
Deze smile was te groen, sorry. |
Citaat:
Oh ja en oook nog welkom op scholieren.com forum :D Wie heeft dat bootleg-MDtje trouwens nu??? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:05. |