Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Nachtleven & Festivals (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=44)
-   -   Stel : Ik word 18... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=325681)

Saartje* 31-12-2002 10:08

Stel : Ik word 18...

... Mag ik dan mijn 15j zusje mee uit nemen en daar verandwoordelijk voor zijn, of mag dat pas vanaf 21?

Met uitgaan bedoel ik in dit geval : fuiven en toestanden, geen discotheken ;)

-=Kobuz=- 31-12-2002 10:54

Ik weet de regeling daar omtrent niet, maar als ik zo kijk naar wat voor mensen er allemaal mogen binnenkomen bij fuiven, dan mag het wel hoor. Ticket=heilig, niet je leeftijd.....

Methuselah 31-12-2002 13:39

ja, denk van wel :)

Lyx 31-12-2002 18:19

Citaat:

Methuselah schreef:
ja, denk van wel :)

Saartje* 31-12-2002 19:14

Citaat:

-=Kobuz=- schreef:
Ik weet de regeling daar omtrent niet, maar als ik zo kijk naar wat voor mensen er allemaal mogen binnenkomen bij fuiven, dan mag het wel hoor. Ticket=heilig, niet je leeftijd.....
Euh, hier in belgie gebeurt het wel eens dat de politie binnenvalt en paspoort-controle uitvoert. Heb het zelf al 2 keer voor gehad ;)
Daar sta je dan mooi hoor, als je 15bent met je ticket :p

Tofke_H 01-01-2003 02:48

ja, de wet zegt van wel.

Iotje 02-01-2003 17:12

Citaat:

Tofke_H schreef:
ja, de wet zegt van wel.
Dat is niet waar! :o

Ik heb het een keer nagevraagd en wat mij verteld was is dat er iemand van de ouders mee moet zijn (of iig iemand die als een van de ouders door kan gaan :o ) . zussen kunnen hun zussie dus nie meenemen....helaaas ;)

Methuselah 02-01-2003 18:23

Citaat:

Iotje schreef:

Ik heb het een keer nagevraagd en wat mij verteld was is dat er iemand van de ouders mee moet zijn (of iig iemand die als een van de ouders door kan gaan :o ) . zussen kunnen hun zussie dus nie meenemen....helaaas ;)

wij vallen onder de Belgische wetgeving ;)

Methuselah 02-01-2003 18:23

Citaat:

Saartje17 schreef:
Euh, hier in belgie gebeurt het wel eens dat de politie binnenvalt en paspoort-controle uitvoert. Heb het zelf al 2 keer voor gehad ;)
Daar sta je dan mooi hoor, als je 15bent met je ticket :p

zelfs nog nooit van gehoord dat ze dat deden! :eek: maar ze zouden 't wel es mogen doen, met ouwejaar zag ik koterkes van 13-14 aan de cocktail staan om 3-4u 's nachts! :eek: (n)

Bram 03-01-2003 12:06

Citaat:

Methuselah schreef:
zelfs nog nooit van gehoord dat ze dat deden! :eek: maar ze zouden 't wel es mogen doen, met ouwejaar zag ik koterkes van 13-14 aan de cocktail staan om 3-4u 's nachts! :eek: (n)
inderdaad heb nog nooit zo iets mee gemaakt of van zo iets gehoord, maar het kan toch niet dat 14-15-jarige personen 5u smorgens nog in het stad rond lopen.... :rolleyes: (n)

miss sunshine1986 03-01-2003 18:42

Gewoon doen, als jullie binnenkomen... Zou alleen niet weten waarom je je zusje mee zou nemen maar ja.....

Tofke_H 03-01-2003 20:13

Citaat:

Iotje schreef:

Ik heb het enkele uren voor het posten gevraagd aan mijn advocaten, en die dacht toch het gene wat ik zei. Misschien dat het hier anders is dan in NL. :)

Iotje 03-01-2003 20:18

Citaat:

Tofke_H schreef:
Ik heb het enkele uren voor het posten gevraagd aan mijn advocaten, en die dacht toch het gene wat ik zei. Misschien dat het hier anders is dan in NL. :)
Was ff vergeten dat jullie nie i. Ned. wonen :o . Ikke had het aan een kennisuitsmijterfiguur! :o

Koos-Werkeloos 04-01-2003 11:27

je bent dan volwassen en het is familie dus het mag maar je bent wel verandwoordelijk voor der en als ze iets doet wat niet kan of ze maakt iets kapot dan ben jij dus de sigaar :)

Saartje* 04-01-2003 21:29

Citaat:

Methuselah schreef:
Achjah, dat ben ik in Aarschot ook tegengekomen. Iets voor 5u zaten ze er nog steeds. Bij ons thuis is het nie waar, drom da ik graag muh zusje zou meenemen... Ze verjaart laat op 't jaar :(

Mindfields 08-01-2003 19:49

Citaat:

Bram schreef:
inderdaad heb nog nooit zo iets mee gemaakt of van zo iets gehoord, maar het kan toch niet dat 14-15-jarige personen 5u smorgens nog in het stad rond lopen.... :rolleyes: (n)
Jawel hoor.

Black Bird 11-01-2003 18:57

Stel je wordt 18...dan klinkt Saartje17 niet meer.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:54.