![]() |
donkere podlood
hey, ik ben opzoek naar zo een donkere tekenpodlood zo heel erg zwart die heel makkelijk is om uit te gommen..weet er iemand een goed merk + nummer???
|
het probleem is dat donkere potloden (dus met een zachte stift) moeilijk uit te gummen zijn
|
Merk...euh...'kweenie wat ik heb (Bruynzeel gewoon, geloof ik). Nummer is maar net wat je zelf fijn vindt, ik heb 2B, 4B en 6B. 2B en 4B gebruik ik regelmatig, 6B soms.
|
:eek:
|
Probeer eens een conte krijt potlood. Wat moeilijk uit te gummen, maar als je er mee kan werken is het leuk spul. Gummen schijn je met brood te moeten kunnen doen. :)
Denise |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hehe, donkere podlood bedoel je ;) |
Als je zo'n zacht potlood gebruikt kun je het met gewone gum niet goed meer uitgummen...
Misschien wil kneedgum, dat werkt voor grafietstift nog wel eens werken. Oh, en dat is ook 'n antwoord op je vraag, grafietstift is heel donker :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dan kijk je niet bij de juiste zaken Mennuz. Volges mij kun je die zelfs kopen bij de V&D...
|
2H is wel relaxed voor wiskunde :)
ik gebruik meestal HB 3B 4B of 6B verschilt nogal.... gummen is wel een probleem bij de laatste... |
poT lood
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:15. |