![]() |
site check
Hey
Ik heb een site gemaakt en ik zou graag wat comentaar krijgen enzo. www.vogelvreugd.tk Let please alleen op de vormgeving en design en niet op het onderwerp, daar zullen jullie toch vast niks aan vinden |
zet die nedstat niet helemaal linksboven...
en times new roman suckt dat is mijn contributie :) voor de rest is het wel zeer mooi |
Ook is de kleur overgang niet zo mooi bij 1024*768
|
en haal dat 'hallo beste vogelvrienden' weg, staat nogal kinderachtig
|
Ik moet heel eerlijk toegeven dat ik de site op zich niet geweldig mooi vind, maar ik vind 't javascript wat je gebruikt om die twee frames tegelijk te vernieuwen wel cool! :) Flex gedaan!
Kanariegeel: toepasselijk voor een vogelsite... |
tips:
plak je js in elkaar en geef een argument mee scheelt sourceruimte en staat mooier verzin wat voor je headings zwart is wel erg staandaard geef ze een style data kan ook wel wat mooier!! op zijn minst een bold ofzo :) linkspagina: target="_blank" geen new :D maar voor de rest best goed geprogd dus zal geen leer html roepen :) adressen rechts onderin?? hoe moeten wij die ooit vinden?? kan wel wat duidelijker!! een menuitem vind ik wel wie denk je dat er komen?? mensen die info willen en aangezien die site niet uitgebreid is willen ze best nog wel wat meer weten dus gewoon kopje contact is wel goed plan je 8ergrond loopt maar tot 800(of 1024) wat moeten al die 1024 + ers?? dat is tegenwoordig niet meer zo vreemd dus daar zou ik wat op verzinnen (trugfaden??) verander je statusbalk onderin naar bepaalde woorden :) dus geen urls maar gewoon home hebben staan voor de rest werkt hij ook in mozilla dus goed gedaan :) |
Ik vind um wel stoer :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:08. |