![]() |
Nederlandse vlag op kleren
Is dat verboden...? Ik hoorde laatst zoiets, maar toen ik het aan m'n ouders vroeg wisten zij daar niks van... En zo ja.. is dat alleen de Nederlandse vlag of ook buitenlandse vlaggen..?
Alvast bedankt! |
Is niet verboden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
niet verboden, wel belachelijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat is er nou mis met zo'n koel vlaggetje op je bomberjack? :confused: :p
|
Citaat:
|
Niet verboden, waarom zou het verboden moeten worden.
Dat sommige mensen het meteen met raciscme asocieren vind ik behoorlijk kortzichtig.. Waarom mag de engelse vlag dan wel? is dat dan ook niet racistisch? |
Citaat:
|
Citaat:
|
nah vink onzin om zowiets te verbieden maar ik vind het eignelijk ook onzin om een vlag op je kleren te doen.. vlaggen zijn stom...
|
(roos)
Lelijk (n) |
patriotisme is niet hetzelfde als racisme...dat sommige mensen het daarmee associeren is weer een andere zaak. maar tegenwoordig moet men overal iets achter zoeken.
maarjah, ik blijf het gigantisch lelijk vinden.. |
Ninh:
chauvinistisch (n). |
ik prefereer de duitse
|
Citaat:
|
Ninh:
Citaat:
|
okay... thnx voor het antwoord... mmm wel vaag dat iemand mij dat dan gezegd had... maar iig bedankt...
|
Wie is er niet fan van het nederlands elftal?
|
Citaat:
|
Ik vind het belachelijk dat mensen daarmee lopen, net zoals ik het belachelijk vind dat mensen trots zijn op hun nationaliteit. Je kunt niet trots zijn op iets waar je niks voor hebt hoeven doen.
|
Citaat:
|
Ach, waarom maken mensen daar zo'n ophef over, een vlaggetje op een jas.
Lekker boeiend. Turken lopen met de Turkse vlag, Indo(nesier)s lopen met de merah-putih(vlag van de R.I.) en ik heb ook met de molukse vlag gelopen. Dus waarom geen Nederlandse. |
Citaat:
|
Citaat:
|
een nationalistisch vlaggetje vind ik sowieso achterlijk, fuck het bioindustrie-nederland, niet echt veel redenen te bedenken om er trots op te zijn.
En gasten (en dames' met een nederlands vlaggetje worden om opheldering gevraagd... |
Citaat:
|
er zijn vast ook wel mensen die het gewoon een leuk vlaggetje vinden, maar het merendeel van de mensen die een vlaggetje ergens op heeft, heeft er wel een bedoeling mee denk ik...
ik vind het een lelijke vlag, en nationalistisch gedoe is ook walgelijk. |
Citaat:
omdat men walgelijk hypocriet is |
Citaat:
|
Citaat:
oe, da's een strikvraag ;) |
Citaat:
dat wou ik net gaan vragen :o |
tuurlijk mogen wij rondlopen met een vlag. maar de gedachte erachter bij sommige mensen vind ik walgelijk.
|
Scouts die naar het buitenland op kamp gaan moeten (min of meer) een Nederlands vlaggetje dragen. En militairen ook op hún uniform, toch?; tis natuurlijk wat anders dan op een bomberjack maar verboden kan het dus niet zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan mogen ze er ook meteen wel bijzetten waarom ze dat zijn want ik kan me zo snel geen reden bedenken |
niets mis mee..
maar zo mooi vind ik die vlag nou ook weer niet ;) |
Citaat:
k ben toch ook niet trots op m'n achternaam, op het feit dat ik een vrouw ben, dat ik blank ben, dat ik blauwe ogen heb, dat ik in Vlaardingen ben geboren, etc? Gaat nergens over. |
Verboden zal het wel niet zijn...Maar of het een zicht is, is een andere zaak...
Ik heb zowiezo iets tegen vlaggen op kleding (n) |
Citaat:
waarom trots? het is het land waar je geboren bent, daar hoor je trots op te zijn |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee tuurlijk eerst aan Hitler, maar ik vind een vlag niet hetzelfde als zeg maar het symbool voor nazisme. |
Citaat:
|
lonsdale met rood wit blauw kom je bijna nergens binnen , gewoon belachelijk en een turk komt overal binne met de turkie vlag
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:56. |