![]() |
jongen----> maagd
wanneer is een jongen nog maagd????
als hijj nog nooit klaargekomen is of als hij 'het' nog nooit gedaan heeft??? piepkuiken |
Als hij nog nooit met zijn geslacht in een meisje is geweest :)
|
(Anders zouden alle jongens hier ontmaagd zijn ;))
|
Citaat:
|
Citaat:
Met jongen? ben ik het niej met je eens :p |
Volgens mij zijn er maar weinig jongens die ook daadwerkelijk door een andere jongen zijn ontmaagd!
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Zijn ook duidelijke vormen van sex, ben je dan geen maagd meer? |
je bent geen maagd meer als je geslachtsgemeenschap hebt gehad... is erg woord, maar duidelijker dan 'sex' want gaat alleen over vaginale/anale sex
|
Citaat:
|
Citaat:
|
in der daad :)
|
Idd, als je nog nooit geslachtsgemeenschap hebt gehad. Erg letterlijk is dat dus alleen voor man-vrouw, maar homosex kan net zo goed...
|
Okeej okeej, omdat Tofke_H het zegt :p
|
Een jongen is pas ontmaagd wanneer hij "het" gedaan heeft (met een meisje of jongen) vind ik
|
Citaat:
Maar ik beschouwde mezelf ook al als "ontmaagd" na gepijpt te hebben/te zijn. Ontmaagd zijn vind ik (ook bij M/V-contact) namelijk breder dan alleen dat (oftewel: dat kan door meer dingen). |
dikke van dale laat niks over de betekenis los maar het sexwoordenboek.nl wel
ontmaagding is= Een maagd is iemand die nog nooit heeft geneukt. Op seksueel gebied kun je alles hebben gedaan, maar als er geen penis in je vagina is geweest, ben je technisch gezien maagd. “Maagd zijn” houdt dus niet zoveel in. Het betekent niet dat je seksueel onervaren bent, maar alleen dat je dat “ene” nooit hebt gedaan. dus daar is je antwoord |
Citaat:
|
Citaat:
|
spijtig he :p
|
Tuurlijk kun je als homo ontmaagd zijn.
Sex met een jongen of met een meisje, het blijft sex. Ik vind "maagd" dan een beetje een stomme uitdrukking. Het liefdesspel gaat om allerlei soorten van sexuele ervaringen. Je moet je niet blindstaren op één soort sex. Ik heb ook gelijkgeslachtelijke sexuele ervaringen gehad trouwens. Vrij veel, zelfs. |
Offtopic: Volgens mij komt iedere homo- of bi-jongen op dit topic af door de titel... Nou ja, ik ben iig niet de enige hier dus! ;)
@Memphis Man - Dat was idd ook wat ik bedoelde in mijn vorige post, ik denk dat "ontmaagd zijn" een breder begrip is dan puur de penis in de vagina. Ik hoop het iig, want anders zou ik nog steeds dubbelmaagd zijn :D (voor de blondines: sterrenbeeld maagd ;)) |
Citaat:
|
maar hoe zat dat met homo's en anale seks... Ben je nog maagd als je nog nooit geneukt bent of als je nog nooit geneukt hebt?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
er zijn altijd twee soorten van wat onder maag verstaan word
definitie van maagd is duidelijk en wat men vind wat een maagd is dus de mening van iemand |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:34. |