![]() |
[javascript] Dropdown menu's
Aaargh! die dingen zijn zo'n ramp bij mij.
Dan wil ik er eentje die de link in een nieuw window opent en dan lukt het niet (uiteindelijk wel na veel frustraties) En nu wil ik er dus een die de link gewoon op dezelfde pagina opent (sublink naar stuk op pagina). Dus bijvoorbeeld de link cultuur.htm#louvre (site voor school opdracht..) Volgende code heb ik. En die werkt wel. Alleen wil ik dus dat de links gaan naar de zelfde pagina, en geen nieuw venster open. Heb alleen dus geen idee wat ik moet veranderen :o Of dat ik überhaupt deze code kan gebruiken.. Code:
<script language="JavaScript"> |
Oops
|
Citaat:
Nee daar heb ik veel aan :D |
Wellicht, heb je hier iets aan. :)
|
Citaat:
Maar eh.. mijn fout: ik wil zo'n dropdown menu maar dan zonder het 'go' button'tje :o Toch bedankt :) |
Citaat:
Code:
<script type="text/javascript"> |
Citaat:
|
hierbij aanslutend
ik heb een scriptje dat de pagina veranderd als je de selctie veranderd maar ik wil op de diepere links met de Go knop terug komen op de indexpagina beschouw het alsof je van een topic terug naar het topic overzicht van een forum wil kortom ook zonder dat de dropdown veranderd moet hij het aanpassen dat werkt op s.com dus ik d8 ik jat het daarvan voor s.com bestaat de volgende code Code:
<FORM>nou d8 ik dat kan ik ook dus ik heb de volgende code gebrouwen: Code:
<FORM>iemand een idee?? |
ok opgelost
de Go button krijgt natuurlijk niets mee met de this optie :) |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:14. |