![]() |
Gezichthaar
(en dan bedoel ik 't bij jongens :o )
Wat vind men kunnen, wat heeft men, of vind men het niks... En waarom vind je het dan niks? Ow, vb. met foto als 't kan :) |
Baard: lelijk, altijd.
Sik: soms leuk Bakkebaarden:soms leuk Ringbaardjes: walgelijk. |
scheren. alles.
|
snor is lelijk
baard is vaak lelijk sikje is vaak wel leuk bakkebaarden is soms leuk http://www.avrupa2000.com/images/res...re/beckham.jpg http://livenews.lycosasia.com/pictur...%20beckham.jpg dit is wel leuk. |
Bij mij staat het in ieder geval niet...
*brrr.. denkt terug aan tijd van streepje-op-kin* |
Noooooooouuuu... me topic :(
Gedraag jullie eens :mad: |
(Roos)
Liefst glad, beetje stoppels kan ook wel mooi zijn. Zoals Beckham, maar dan WEL die snor afscheren. Beckham heeft nu een snor, dat ziet er echt niet ui. |
ohja..snorren zijn eng.
|
Citaat:
|
Die bassist uit Spinal Tap (de film he) die heeft echt een ziekelijk hoofd.. :) *gaat plaatje zoeken*
|
ik vind het sikje van mijn tweelingbroer lelijk. lijkt net alsof hij schaamhaar van beneden gepakt heeft en op zijn kin geplakt heeft
|
Jah, ach..
Het ligt maar net aan de persoon.. ALs je een snor neemt, moet je de 30 al gepasseerd zijn vind ik eigenlijk :D Een ringbaardje is echt fout :D Met een gewone baard lijk je een ouwe lul als m'nm vader van 50 :D Een sikje moet kunnen (goh :D) |
bakkebaarden (y)
|
Volle baard is lelijk en snor ook...
MAAR stoppeltjes en/of bakkebaarden kunnen mja sexy zijn. |
Sikjes zijn over het algemeen lief. :) Rest niet.
|
ik vind bakkenbaarden wel oke en sikjes soms... je moet er maar het hoofd voor hebben...
|
Bakkebaarden roeleren :>
Verder alles wegscheren imo. |
http://pics.sjeemz.nl/getpicture.php?id=38534
dat vind ik wel cool en dit ook: http://pics.sjeemz.nl/getpicture.php?id=36741 maar da's enkel bij mezelf, ander staan wel met 'n ringbaardje en anderen weer niet, enzovoorts enzovoorts, hangt gewoon van persoon tot persoon af :) |
Bakkebaarden roel the world :D
Nou ja, ze roelen mijn world. |
Citaat:
:eek: |
Bakkebaarden zijn heerlijk! (y) Sikjes soms...
|
Gezichtshaar staat sexy. Maar ik vind het niet fijn om gekust te worden door een man met gezichtshaar...
|
ik heb een groot aantal posts verwijdert, gedraag je voortaan !
|
Glad is wel lief, stoppels (/five o'clock shadow) ook, nou ja eerder sexy. ;) Verder houd ik niet van snorren. Sikje, soms leuk. (Okay, verschilt natuurlijk per jongen/man.)
|
Sikjes zijn lief, maar moet wel een beetje bij je hoofd staan hoor.
En niet zo'n vlassige gele sliert, dat is iets minder charming. Bakkebaarden zijn ok, als ze maar niet doorlopen tot aan de kin. |
Het moet je staan.
Das alles... Kijk die craig david en beckham en paul walker en weet ik veel wie... viggo mortensen in LOTR dat is allemaal supersexy... maar als ik sommige van mijn vrienden moet indenken met zowiets... ugh.. nee bedankt... Het moet je staan. Punt! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gezichtshaar moet kunnen, maar niet te.
|
Bij mijzelf vind ik alles *kots*
en de rest hangt van de persoon af, over het algemeen vind ik een baard nix . . . maar een ringbaardje *krijgt een mega kots aanval* |
Citaat:
|
Sikjes zijn geweldig :),
bakkebaarden vaak ook, snorren vaak niet, en baarden vaak ook niet. (doorlopende wenkbrauwen vind ik ook niet echt mooi whaha) |
hm, dus eigenlijk wil het meisje van tegenwoordig (vrouw zal ik maar niet zeggen :p ) een kleuter van een jaar of 15, die nog lekker glad is :)
|
Citaat:
bwa, ik ken er irl meer die van iets stoerder houden dan van zo'n babyface :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
bakkebaarden :o (y)
|
Citaat:
Oh en trouwens, check avatar voor lieve mannetje die er zeer (y) uitziet met bakkebaardjes :D |
een sikje en bakkebaarden... (bij nordens konge dan) :D
|
Hmm, zoals al gezegd: het ligt aan de persoon.
Maar over het algemeen vind ik sikjes en bakkebaarden toch wel heel erg geweldig (y) |
Voor sikjes smelt ik vaak.. vink echt geweldig.
Bakkebaarden.. staan HEEL soms wel beetje leuk.. Snor is gewoon eng. Mag alleen bij vaders vind ik. En baarden mogen alleen bij kerstmannen enzo. |
gewoon geen gezichtshaar (y)
een beetje ongeschoren look :eek: (y) dat is sexy een sikje kan wel leuk zijn, bakkebaarden vind ik wel leuk staan maar niet iets waar op ik val ofzo, een snor vind ik *ieh* |
Ik vind bakkebaarden zooo geil :o
|
zoals Jozz het heeft vind ik leuk
bakkebaarden(y) |
Snorren vind ik hoe dan ook niet leuk..
Een volle, lange baard ook absoluut niet. Verder hangt het ontzettend af van de persoon, de een staan bakkebaarden leuk, de ander staat een sik leuk etc. Teveel haar vind ik waar dan ook lelijk, dus een heel harige sik vind ik dan ook weer lelijk bij wie dan ook... |
sikjes zijn soms wel leuk (y)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:52. |