![]() |
Het grote Wat-vind-ik-dit-nummer-irritant topic
Heel land is dat Las Ketchup geweest.
Maar een paar dagen kwam ik een nummer tegen dat nog veel irritanter was Electric six van Danger Highvoltage. (of andersom :confused: ) vreselijk! |
Alle pop, en vooral...
Aphex Twin - Windowlicker |
Live - can i overcoooohooohooome :|
*jeuk* ikgayoupvanthekkijkenjeej en een prettig nieuwjaar allemaal :D |
alles van nelly... (sorry.. :o )
|
dat mayo, curry KETCHUP song-------> ooww zap zap als ik die hoor! :mad:
|
Citaat:
En dat franse kut-liedje.. |
*knikt*
Zijn allemaal behoorlijk irritant, en de clip Van Dangerhighvoltageiets is verschrikkelijk.. Oeoe *heeft ook een irritant liedje* Cheeky girls.. "we are the cheeky girls, you are the cheeky boys.." (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
~We are the cheeky girls, you are the cheeky boys, touch my bum don't be shy~ Dat nummer is gewoonweg brilliant niet spotten daarmee! |
het intro van The Rocking Dildo's - Vegetarian Cunts
verder wel aardig nummer. |
he was a skater boy
she said see you later boy |
Citaat:
Als ik dan toch iers moet nomineren ga ik absoluut mee met mcsun. Sk8ter B0y is gewoon verschrikkelijk... |
nix,
je irriteren is GAY. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben bijna 19 :(
|
Citaat:
ehm ik probeer irritante nr's zo snel mogelijk te vergeten.. dus er schiet me even niks te binnen.. |
Citaat:
|
De ketshup song ofzo, en overcome van live is idd heeel irritant... Ik vind 1 of ander nr. van celine dion ook heel irritant.. iets met alive bladiejbla... :S
en.. waarschijnlijk krijg ik hier een hoop gezeur mee: Deep purple-Child in time vind ik ongelofelijk irritant... en dan vooral dat hoge gekrijs :eek: |
SYSTEM OF A DOWN - CHOP SUEY
*trekt haren uit hoofd* |
Ketchup song... en alles van Shaggy en Krezip, wat irriteeeeer ik me daaraan zeg.
|
Citaat:
|
jenny from the block ...en die nelly en kelly ..snap niet dat zoiets word uitgezonden
|
Citaat:
nee jou sig en avatar zijn niet irritant :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en die is wreed |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En het origineel is idd van de Dexy's Midnight Runners. |
Save Ferris
Leer lezen kreng :P |
Citaat:
ik hou wijselijk m'n bek vanaf nu :P |
DEXYS MIDNIGHT RUNNERS
is het origineel van LEZEN DUS inderdaad :p Save ferris heeft die gecoverd, of rbf die daarn nog eens gedaan heeft weet ik niet. |
Met stip op nummer 1: Las ketchup
|
bij kazaa staat er idd een versie bij met als artiest rbf, maar voor de rest precies het zelfde liedje (zong en bla) doh dat het dan gewoon save farris is, kansloos iemand die er rbf bij gezet heeft I guess
|
ohja? strange..bij mij niet :S
|
Citaat:
Neeeeeeeeeee! :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Toppie - van iemand van DE BUS
DAAR kan ik dus echt NIET tegen |
Citaat:
|
De liedjes van Nelly....
ik vind hem irritant en hij denkt dat ie heel wat is... |
"Last Christmas"
gelukkig hoef ik die de komende 11 maanden niet meer te horen. |
complicated grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr bah ! (n)
|
Celine Dion- dat titanic-nummer :mad:
Andre Hazes - vrijwel alles Jan wayne (of zo) Because the night (??) *werd mee doodgegooid op terschelling :mad: Britney-spul, en dan vooral die eerste *gooit tv en radio uit raam* kwam vandaag voorbij op de radio :mad: En ook Snikkelback - dat yeahyeah nono nummer...GRR Genoeg irritante nummers...gelukkig hoef ik alleen op mn werk radio aan te horen. |
ashanti, en dan vooral Foolish, daar zit zo'n uiterst irritant deuntje in (n)
|
hmm ik haat zangeressen met zo'n krijs stem of jiost zo'n laue stem:|
ik haat alles zoihiezo van: shania twain.. die ik 1000x hoor als ik aant werk ben.. *SIGH* alicia keys ook zo;n KRIJS stem :p boozywoozy met zn fake covers alles van kane behalve let it be ,mmm :o dat hoor ik altijd op radio he :) OHJA EN NATuURLIJk ERM JENNY FROM THE BLOCK :mad: |
!!Celine Dion!!
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:41. |