![]() |
aftrekken?
hoe moet dat?
hoe begin je eraan? als je geen condoom gebruikt waar laat je het dan? |
Hoe daar meej begint? :p
Je streeld hem beetje, dan pak je rustig vast en begin je langzaam op en neer te bewegen :) Niet te losjes :p Condoom laatje met knoopje er in in papiertje gewikkeld in de WC. |
Volgens mij is er in heel Seksualiteit genoeg over te vinden.
Kijk anders eens op www.sexwoordenboek.nl Staat ook meer dan genoeg. *slotje?* |
Het woord zegt het zelf, zachtjes trekken en strelen. Of als je het niet goed weet, laat hem dan meedoen met je hand.
Ik neem aan dat je het over sperma hebt, neem het op met een zakdoek ofzo. |
Citaat:
|
1. je pakt zen lul
2. je pakt zen lul 3. je pakt een zakdoekje |
Citaat:
|
Citaat:
|
als mijn vriendin mij trekt knijp ik hem dicht komt er niks meer uit snappie en is even lekker
|
Citaat:
dit is nieuw voor me :P :D |
Citaat:
Daar heb ik dus nog nooit van gehoord? Doet dat geen pijn? |
Citaat:
|
1. Laat je vriend je leiden
2. Niet gelijk naar zijn penis grijpen maar het inleiden. Maak hem eerst opgewonden door te strelen en te zoenen. 3. Laat het gewoon op zijn buik komen en zorg dat je zakdoekjes bij de hand hebt. |
aftrekken met condoom lijkt me wel moeilijk
|
Citaat:
en ja, fuck, laat t op zn buik komen ofzo en als ie nog verder spuit, lachen toch :P en zakdoekjes jah |
pijpen is de oplossing voor alles
|
Citaat:
|
Citaat:
sorry slechte humor |
is 3 x of zo per dag aftrekken slecht :eek: ?
en teveel spuiten ? kan da allemaal geen kwaad ? ik heb iets gehoord dat als jeje teveel aftrekt je teveel eiwitten kwijtraakt en je ook afvalt . |
Citaat:
2) Tsja, het is een hele klus dat wiskundeboek open te slaan... maar met een béétje wilskracht komt je heel eind. 3) Eh... wacht even. Je gebruikt géén condoom, maar vraagt je toch af waar het zou moeten? In de kast? Onder je kussen? In je jaszak? Op je bureaustoel? Lekker in de winkel laten liggen? Eh... Oh sorry. :rolleyes: :D :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:28. |