![]() |
Creed
In de VS schenen ze op middelbare scholen, na de aanslagen van 11 september 2001, voor elke schooldag de muziek van Creed te draaien.
Zelf heb ik zo'n anderhalf jaar geleden de CD "Weathered" gekocht van de band, en de muziek verraste me echt. Goede, stevige rock, afgewisseld met wat rustigere reli-popballades. Waarom breekt de band niet door in Nederland??? Zijn er nog meer mensen liefhebbers van Creed?? |
Zijn al redelijk bekend hier hoor, ook vaak clips van te zien op tmf en mtv.
|
Higher en With arms wide open (?) zijn hier best wel vaak op tv en radio geweest :)
Ik ken verder nix van ze.. |
In Nederland is de Creed-markt (helaas) wel ongeveer verzadigd. Dus waarom je nou zegt dat ze nog niet zijn doorgebroken...?
|
Jep, heb 3 cds van ze, vind het wel een goede band voor als ik er een bui voor heb, maar als ik er te lang naar luister gaat die stem me wel irriteren..
|
Ik heb de laatste twee cd's en ik vind ze echt steengoed (y) Ik heb nog nooit een niet-leuk liedje van ze gehoord moet ik zeggen.
|
Citaat:
En wtf reli-popballades? Ik heb deze nick genomen naar aanleiding van het album My Own Prison, wat nog steeds een (y) album is. De 2 latere albums vind ik minder. Van het laatste album vind ik Bullets dan wel weer een goed nummer. Enne, nee Creed laat Europa links liggen. Geen promotie, niets. Ze hebben toen hier het debuut album uit kwam wel een optreden gegeven in A'dam (Melkweg geloof ik). Misschien dat ze op een festival komen, maar ik betwijfel het. In Amerika kunnen ze meer geld verdienen.. :| |
Citaat:
|
Citaat:
RealPlayer required: http://www3.sympatico.ca/vitalogy/creedparodygrohl.rm Of zoek op Kazaa oid naar 'Dave Grohl - Arms Wide Open' |
Citaat:
|
Human Clay rules
|
kvind 't "even jesus hates creed" t-shirt toch wel geweldig ;P
|
ik heb er nooit wat aan gevonden.. (n)
|
Hmm, toen ik my own prison in mijn bezit kreeg vond ik dat een sterk album, stonden echt sterke nummers op vodn ik, enje kunt merken dat sommige nummers van 'human clay' ook wel enigzins in die buurt komen, misschien zelfde tijd geschreven, maar ik vind het album 'human clay' geen goed album, en ik heb niet eens de moeite genomen om 'weathered' te luisteren, het trekt me nu gewoon niet meer. Ik heb ook een antipathie jegens die zanger, wat een dipshit zeg, zijn stemgeluid irriteert me nu (zoals andere hier ook aangaven), zijn irritatne manier van voorkomen en zijn irritante dingen die hij zegt in interviews.
die even jesus hates creed shirts, haha geweldig |
Citaat:
|
Ik heb alle drie de albums en heel veel videoclips,
ik vind ze echt geweldig en gewoon alle liedjes van ze zijn goed, of ze nou rustig of hard zijn. Gewoon de beste band van de wereld! |
Ik moest even heeeeel hard lachen om de username van de topicstarter
Verder is creed imho kut |
Citaat:
Na een jaar mag je ook best een helemaal nieuw topic maken hoor :) |
topic van 10 maanden oud :nono:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:06. |