![]() |
Godfather
Iemand de godfather gezien? zoja hoe was ie?
|
Ik heb de Godfather eerst gelezen en toen pas de film gezien.
Men zegt wel dat de film vele malen beter is dan het boek. Maar ik vond ze allebei eigenlijk wel zeer goed. Het boek las voor zijn dikte (ruim 400 pag) heel erg snel. En de film is voor zijn lengte ook heel erg goed te doen. Nee, de film is echt heel goed. Dat is wat je wilde weten... |
Ik hoor r ZOW veel over..
Maar nog nooit gezien.. Wat voor film ist ??? |
Ik heb het boek wel 3 keer gelezen en ik heb alle drie de films zelf. Die heb ik al zeker 5 keer gezien.
Het is echt de beste film ever vind ik. |
Citaat:
Er is ook een mega gedetaieerde site: www.thegodfathertrilogy.com Maar lees eerst het boek en bekijk alle films voor je die site onderzoekt anders verdwaal je geheid. Ik ben een echte Godfather fan, zie ook mijn sig. Ik raad hem aan iedereen aan. |
waar gaat die over? ik mOET ECHT NOG EEN FILMPJE HUREN NAMELIJK!
|
Ik heb godfather II gezien, was ECHT COOL!!!
|
Citaat:
Ik raad hem je zeker aan. |
zeker, ga 'm kijken, hij is echt vet. Mijn msn-naam is zelfs Mrs. Corleaone geworden, zo vet is die film!!! Maar hij heeft ook 9 oscars ofzo gewonnen, echt goed dus!! Lekker veel geknal, een very pretty Don Corleone!!!
Hij is echt fascinerend gewoon!!! |
Godfather is Goed.
En als je Brando (Corleone) goed vind, kijk dan ook Apocalypse Now (Redux) Daar is 'ie zo mogelijk nog beter en de film is van dezelfde regisseur (Francis Ford Coppola) |
The Godfather is een van de beste films ooit gemaakt...
[Dit bericht is aangepast door Diesel (05-03-2002).] |
Ik heb eerst de film gezien en toen pas het boek gelezen. Toen ik het boek las ging ik de film pas echt waarderen, maar ik denk dat ik het boek zelf wel iets beter vind dan de film, ook al is zoiets een moeilijke vergelijking...
Het is denk ik wel het beste boek dat ik ooit heb gelezen. |
godfather = http://forum.scholieren.com/cool.gif
|
Godfather is echt helemaal geweldig, maar een uitzondering bij deze trilogie is dat het vervolg nog beter is. Godfather 2 is namelijk helemaal te cool voor woorden.
Zeker huren of opnemen, ze komen nog wel eens op tv. Kijk dan in gids ook bij BBC of belgische zenders. veel plezier |
heb godfather gezien, is zooooo tof
|
Ik heb de VHS-WS-remastered box.
Allemaal had ik ze al 'ns gezien, maar ik heb toen op een druilerige avond deel 1 en deel 2 aan één stuk door gekeken :> Nuff said denk ik. |
Ik heb de VHS box met de drie films. Het is de beste film die ik ooit heb gezien!!!
Check me sig http://forum.scholieren.com/biggrin.gif |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:44. |