![]() |
gedichtjes
(het rijmt niet )
Ik geloofde nooit in het geluk van mn leven die twinkelende ster maakte mij ongelukkig jij was de enige die voor mij telde maar nu nu ben je er niet meer voor mij ik mis je en ik heb je nodig als ik terug denk aan die dag krijg ik al de tranen in mijn ogen liefste ik mis je en ik zal je nooit vergeten... Liefste jij hebt een weg gekozen waar ik jaloers op kan zijn jij hebt die grote stap durven nemen die ik niet nemen kan je hebt me dan wel in de steek gelaten maar ik vind het dapper van je ik wil je graag komen opzoeken maar ik zou niet durven ik zou die grote stap niet durven te nemen al zou ik het wel graag willen daar zit je dan alleen voor het raam met een boek op schoot je leest maar je gedachtes dwalen af waar gaan ze heen? je weet het niet ze dwalen af naar de toekomst hoe alles zal zijn zonder haar daar zit je dan alleen voor het raam, zonder haar ben je hier? ja jij bent 'hier' maar ik zie jou niet jij ziet mij wel kon ik je maar zien kon ik je maar in mijn armen nemen dan was ik weer gelukkig maar ik kan er alleen nog maar van dromen want jij jij bent er niet meer |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:27. |