![]() |
slechtste acteurs / actrices
bombarderen maar
steven seagal michael madsen en wie kennen jullie |
Steven Seagal akkoord, geen goede acteur.
Maar Michael Madsen, uitstekende acteur. zie o.a. Reservoir Dogs en Donnie Brasco. Licht je mening over Michael Madsen eens toe? |
Kheb een hekel aan Denzel Washington...
|
Michael Madsen & Densel Washington zijn goede acteurs, of je nou een hekel aan ze heb of niet.
|
Hmm ik ken ze allemaal niet van gezicht die jullie opnoemen, alleen Denzel ken ik van naam...
kweenie ik vind dat altijd moeilijk te beoordelen of een acteur slecht is voor mij zijn ze allemaal hetzelfde |
Ik weet niet hoe die heet. Die met die grote neus en grijze haren, iets met Martin? Die is pas slecht.
|
Steve Martin? Vind 'm wel meevallen.
Keanu Reeves is niet een goeie acteur. |
Denise Richards vind ik dus geen goede actrice. Ik heb haar laatst nog in Friends gezien en ow wat was zij toch slecht. Das tenminste mijn mening http://forum.scholieren.com/smile.gif
|
Citaat:
ja ok heb je gelijk in zo slecht is ie ook weer niet kon gister niet zo snel een andere naam bedenken in species 2 was ie niet erg best. mel gibson die is ook niet goed. |
|
Stallone valt mee hoor
|
Barbara Streisand... 1 film gemaakt, ik HAAT die neus
|
Citaat:
|
Citaat:
Ransom, Braveheart, The Patriot, Payback, Leathal Weapon series, Conspiracy Theory, Mad Max... waar the fuck heb je het over?? |
Dat jochie dat Harry Potter speelt in de film kan echt niet acteren. Volgens mij is hij alleen maar gekozen omdat hij er een beetje op lijkt. Daniel Radcliff of zoiets.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:21. |